Heb inmiddels een Timelapse app gedownload, alleen werkte het onweder gister niet mee.
Er komen vast nieuwe kansen. Welke interval gebruik je?
Cheers, Henk
https://twitter.com/#!/Haveman1976
Deze bovenstaande bui heeft een uur lang een spectaculaire lichtshow gegeven, ik heb het kort gefilmd dus dat zal ik later nog posten als ik het geüpload heb, maar dat was een mooie afsluiter op een mooie dag! Helaas heb ik alleen een compact cameraatje en mede daardoor (en wat onervarenheid met de 'M' keuze stand waarschijnlijk haha) zijn alle foto's die ik ervan probeerde te maken mislukt (bliksem en licht daarvan zijn onderbelicht, waarschijnlijk toch wat kortere sluitertijd, iets hogere iso, of iets betere camera moeten hebben...) dit is een van de foto's, ook hier licht de bui van binnen op, maar het valt alleen mij op omdat ik vergelijkingsmateriaal foto's heb )
--Edit, hier het filmpje van de bui, onbewerkt en onge-edit, dus ga er voor zitten zou ik zeggen:
| Gewijzigd: 24 mei 2012, 19:32 uur, door Mumra
Lijkt wel of we dezelfde foto hebben gemaakt, haha.
| Gewijzigd: 25 mei 2012, 22:25 uur, door Debbieke
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Er kwam namelijk gisteren van 23 op 24 mei nog een hele fotogenieke bui vanuit Kranenburg recht over Nijmegen heen.
Veel mooie foto's gemaakt dacht ik, totdat ik op de pc ontdekte dat de de focus volledig fout was, dus onscherp grumblll...
Wie ze wil zien kan ze aanvragen, dan post ik ze wel.
Genomen in Wageningen, naar het zuiden gericht, rond 01:13 uur
| Gewijzigd: 25 mei 2012, 01:02 uur, door DarkSoul
Genomen in Wageningen, naar het zuiden gericht, rond 01:13 uur
**knip**
En hier nog een paar foto's!
Ook nog even een GIF-plaatje van de ondergaande zon om 22:34 uur, waar een onweersbui voor hangt. Let op de zich ontwikkelende wolken.
(ISO 100; F3.6; 6 sec.)