Ooggetuigen zeiden dat er een stukje verderop een Dust Evil langs raastte en een kleine spoor met lichte schade heeft aangericht. | Gewijzigd: 23 mei 2012, 22:02 uur, door team_*AOT*
Best chase!!
28-06-2011
10-09-2011
10-05-2012
Genomen met een Panasonic DMC FS30.
Ingezoomed op het topje:
Zijn niet van al te goed kwaliteit
Grt Mike
*Edit Debbieke: ik heb je foto's zichtbaar gemaakt * | Gewijzigd: 23 mei 2012, 22:06 uur, door Debbieke
:)
Onweersdagen: 0
na mijn werk om 16:00 als een dolle gaan chasen. Van Best naar Venlo en weer terug omhoog richting Nijmegen, ongeveer bij Cuijk toch maar gestopt omdat ik onderweg op diverse sites zag, dat de buien niet meer naar Noord-West maar eerder Zuid-West trokken.
Aan de Maas maar eens rustig gewacht op wat komen zou. Het was de moeite!!!! Op foto 1 is te zien hoe hard het regende en voor de mooiste foto had ik niet ver hoeven rijden, de laatste is weer in Venlo gemaakt......
Ik heb trouwens voor het eerst in mijn leven golven op de snelweg gezien.....!!!!
grt Camiel a.k.a. windjunkie
Zie hier de enorme hoeveelheid neerslag (regen en hagel van 1,5cm doorsnee!)
Bliksem in de buurt van Venray
Bliksem in Venlo-Blerick
Bliksem in Venlo-Blerick
:)
En bedankt
DAT vind ik ook een hele goeie vraag.....
benieuwd naar het antwoord.....
gr.jaco
Ik heb een afstandbediening van een tientje met zo'n kabeltje aan mijn camera en een simpel timertje dat telkens afdrukt,hoef je zelf niet heel de tijd dat knopje in te drukken
Was toevallig vandaag zo mooi met die vrijwel stil liggende wolken dat ik dacht laten we es een timlapse filmpje er van maken.
Ik heb heel de serie foto's met windows moviemaker naar filmpje geplakt omdat dat toevallig op deze PC zat.
Maar er zijn echt heel veel andere video editors die dit ook kunnen,en waarschijnlijk nog beter ook
bdw ik ben nu nog een filmpje aan het bakken,die is nu halverwege.
Edit:
Youtube is nu het filmpje aan het verwerken.
Hij komt hierr te staan als hij klaar is.
@HHaveman de interval is ca een tot drie seconden.
Hoe langer de tussentijd hoe sneller het filmpje lijkt te gaan. | Gewijzigd: 24 mei 2012, 10:14 uur, door Picobyte