ik was s avonds enthousiast aan het filmen nadat op de valreep toch nog een onweersbui over woudenberg trok,
dus hing ik uit het zolderraam te filmen toen ineens de bliksem keihard op nog geen 2 meter naast mij insloeg
ik kreeg gelijk een enorme schok en zag overal lichtflitsen (bij de buren sloeg gelijk de stroom eraf)
maar gelukkig heb ik er verder niks aan overgehouden
Ik ben mij wel helemaal kapot geschokken en zal niet snel weer met open raam onweer filmen.
check het filmpje hieronder,inslag is op: 0:47
mazzels erwin
ik heb gisteren tevergeefs op onweer gewacht:(
tot laat in de avond met een biertje op mn vensterbank gezeten. wel van de zwoele avond genoten maar helaas zonder vuurwerk.
mss vandaag?
fingers crossed! (again)
Heb je de bliksem echt gevoeld? Ik heb ook 1 keer meegemaakt dat de bliksem bij mij in de tuin insloeg, wat ik toen voelde was een schok van de geluidsgolf denk ik. Mijn hart bonste in mijn keel. Nergens brandwondjes? Nouja je hebt dan inderdaad een engeltje op je schouder zitten.
Zolderraam is natuurlijk een erg mooie plaats om overzicht te hebben, maar als er geen antenne op het dak staat kun je het beter laten, hou het dan een vloer lager.
@ Woudenberg, gelukig ben je er met een hartverzakking van af gekomen, had iid heel slecht kunnen aflopen. Succes met het maken van filmpjes, die zijn altijd heel welkom hier!
Heb je de bliksem echt gevoeld? Ik heb ook 1 keer meegemaakt dat de bliksem bij mij in de tuin insloeg, wat ik toen voelde was een schok van de geluidsgolf denk ik. Mijn hart bonste in mijn keel. Nergens brandwondjes? Nouja je hebt dan inderdaad een engeltje op je schouder zitten.
ik voelde een flinke elektrische schok(volgens mij vanuit mijn hand)en zag allemaal vonken om mij heen dus dat moet wel van de bliksem afkomen
en inderdaad geen brandwonden kunnen ontdekken.
ik heb gisteren tevergeefs op onweer gewacht:(
tot laat in de avond met een biertje op mn vensterbank gezeten. wel van de zwoele avond genoten maar helaas zonder vuurwerk.
mss vandaag?
fingers crossed! (again)
Heb je toch wat gemist. Zelf vanuit groningen kon je duidelijk de flitzen enzo zien van het onweer wat boven zwolle hing. Zelfs voorbij nog...
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
ik denk dat je een andere inslag hebt gezien,of je moet toevallig in woudenberg zijn geweest
ik denk dat je een andere inslag hebt gezien,of je moet toevallig in woudenberg zijn geweest
Ja, het kan maar zo dat het een andere geweest is. Maar gezien dat Woudenberg niet echt ver weg ligt zou het mogelijk zijn.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7