Zie ten noorden van me enkel blauwe lucht, wel nog steeds stikbenauwd hier!
Bij mij helemaal hetzelfde, behalve die druppels dan....
Dat schild hé
Benieuwd of er nog iets zou kunnen onstaan, vrees er wel wel voor, ga er niet op rekenen
Net een zware bliksemontlading gespot.! Het beefde hier helemaal.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Zie ten noorden van me enkel blauwe lucht, wel nog steeds stikbenauwd hier!
Bij mij helemaal hetzelfde, behalve die druppels dan....
Dat schild hé
Benieuwd of er nog iets zou kunnen onstaan, vrees er wel wel voor, ga er niet op rekenen
Net een zware bliksemontlading gespot.! Het beefde hier helemaal.
Jaloers! Geniet er maar van
Edit: nu tog net nog een zware donderklap. maar bliksem neen. alleen in de wolken en het is amper zichtbaar. ik wil een paar stevige ontladingen zien ;( | Gewijzigd: 24 mei 2012, 18:15 uur, door buccauw.siebren
ben even binnen na een korte wandelig naar een plek met wat meer uitzicht-van de wolken boven Belgie kan ik nks maken, ik zie wel dat er wolken hangen maar de Heiigheid en de zon doen alles onduidelijk maken.
Drie kleine wolkjes de andere kant op boven Nederland
1 noord, verdwenen achter opkomende heiigheid, 1 noord-oost die oploste en 1 oost van mij richting Tilbirg die wat steviger lijkt.
ben even binnen na een korte wandelig naar een plek met wat meer uitzicht-van de wolken boven Belgie kan ik nks maken, ik zie wel dat er wolken hangen maar de Heiigheid en de zon doen alles onduidelijk maken.
Drie kleine wolkjes de andere kant op boven Nederland
1 noord, verdwenen achter opkomende heiigheid, 1 noord-oost die oploste en 1 oost van mij richting Tilbirg die wat steviger lijkt.
het zijnn wel felle donderklappen mar echt weinig bliksem die niet een zichtbaar is. maar het is wel genieten en het vult je tijd. hopelijk blijft het niet me die 1ne bui vanavond ;D
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
voor stevige onweersbuien in de nacht met hoge bliksem activiteit zullen we zeker moeten wachten tot de zomer. als er nu onweer verwacht word. trekt die 's avonds meestal weg
Bedoel je deze?
Nee, was veel mooier dan deze, superhoog en gewoon blauwe hemel er overal rond
Maar deze is ook wel mooi