aantal onweersdagen in nijmegen tot nu dit jaar 12 dagen ??? Toe maar weer:P Moet daar maar heen verhuizen;)
Wow nu al 12 dagen ?
Wij NH nog 0 En Vorig jaar 9 ( Heb ik het over het hele jaar ) niet over 1 maand
Volgende keer gewoon naar t oosten rijden. Chasen altijd succes hier
aantal onweersdagen in nijmegen tot nu dit jaar 12 dagen ??? Toe maar weer:P Moet daar maar heen verhuizen;)
deze maand al 7 onweersdagen hier
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Wow nu al 12 dagen ?
Wij NH nog 0 En Vorig jaar 9 ( Heb ik het over het hele jaar ) niet over 1 maand
Met z'n allen naar het oosten verhuizen hehehe:P
tja norden he ? ... Altijd zo,
Jullie hebben vaak wel massel als het gaat om Sneeuw
Hier te Gorinchem ook geen enkele donderslag!
Slechts enige verwaaide regendruppels en dat was het!
Ben gewend dat mijn dorp weinig bezoekingen van Donar ontvangt.
Arnhem: the place to be voor: Onweer, Sneeuw en alle randverschijnselen en extremen van weer (Nijmegen btw ook) | Gewijzigd: 24 mei 2012, 05:57 uur, door Debbieke
Met z'n allen naar het oosten verhuizen hehehe:P Ja inderdaad ........................Of Utrecht, Die pakt altijd wel wat mee Van links / Rechts/ Onder/ Boven/ ... Altijd hebben ze wel onweer Sneeuw, ? Het is daar altijd koud genoeg .... Utrecht lijkt me een mooie plek ( of het liefst net er iets Zuid/Oost onder ) | Gewijzigd: 24 mei 2012, 05:57 uur, door Debbieke
Trouwens we zijn nu één van de warmste plekken van het land (al een aantal dagen) | Gewijzigd: 24 mei 2012, 02:16 uur, door Ne0
Hier te Gorinchem ook geen enkele donderslag!
Slechts enige verwaaide regendruppels en dat was het!
Ben gewend dat mijn dorp weinig bezoekingen van Donar ontvangt.Komt wel goed ,,, Vast en zeker dat wij ook een keer aan de beurt zijjn !! Meteen met code rood en flinke schade ( Natuur schade hopelijk ) Geen huizen of autos Wij worden met onze plaats volgende maand gewoon de NIEUWSTOPPER van het jaar
| Gewijzigd: 24 mei 2012, 05:57 uur, door Debbieke
Trouwens we zijn nu één van de warmste plekken van het land (al een aantal dagen) Klopt, Alleen heeft het zuide massel dat het daar telkens begint, maar er komt vernadering in Ten eerste gaat de wind draaien van West/zuid Richting Noord oost, En vanaf Volgendeweek ontstaan er nieuwe onweersbuien ( Wanneer is nog zeer onbekent) Dus dan komt het van een hele andere hoek, Wie weet hebben we dan meer massel ?????????????????????????
| Gewijzigd: 24 mei 2012, 05:58 uur, door Debbieke
| Gewijzigd: 24 mei 2012, 06:00 uur, door Debbieke
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen