Bui lijkt uit te doven en te veranderen in regen. Arnhem nu regen...en voor mij mag het zo blijven. Eff genoeg onweer en noodweer gehad voor 1 dag
Zag ik eerst ook, maar daarna ontstonden er weer blauwe plekken... Zal eens af wachten hoe het er een aantal beelden verder uitziet :p
Je hebt gelijk, zit nu weer onweer in (GAAAAAP...doe s kappen! Kan niet slapen met onweer en zo toe aan slaap!)
Hij word lichter van kleur en begint vaart te maken in NoordWestelijke richting ... Richting Amsterdam, Utrecht,
En Terwijl hij die vaart maakt zal hij ook weer zwarter worden qua buien,
zo ziet het er teminste naar uit,
& Het zal me niets verbazen, Dat is al 3x gebeurt vandaag haha ( dan dacht je Pfffff.... Bui is weg, ) En opeens Extremer dan daarvoor
beetje te klein om te zien Waar ontstaat een rood puntje ?? EN kan je aub uitleggen wat een roodpuntje is
| Gewijzigd: 24 mei 2012, 05:54 uur, door Debbieke
Was inderdaad goed te zien maar de activiteit gaat er nu wel uit. Misschien nog wel de nodige neerslag maar daar lig ik niet wakker van.
| Gewijzigd: 24 mei 2012, 05:54 uur, door Debbieke
Was inderdaad goed te zien maar de activiteit gaat er nu wel uit. Misschien nog wel de nodige neerslag maar daar lig ik niet wakker van. Wees daar maar niet zeker van, ik ben van mening dat hij zometeen weer aansterkt Daar is hij nu al weer mee bezig, !! En aangezien hij ook vaart maakt kan hij met 1 uurtj ebij ons zijn ipv 3 uur / half 4
| Gewijzigd: 24 mei 2012, 05:55 uur, door Debbieke
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
klopt en hij groeit zo snel dat het lijkt alsnof hij heel hard gaat, met massel is hij er al met 30 minuten hier in NH dus dan blijfik nog wel ff wakker | Gewijzigd: 24 mei 2012, 01:58 uur, door pannelat
Was inderdaad goed te zien maar de activiteit gaat er nu wel uit. Misschien nog wel de nodige neerslag maar daar lig ik niet wakker van.
Wees daar maar niet zeker van, ik ben van mening dat hij zometeen weer aansterkt Daar is hij nu al weer mee bezig, !! En aangezien hij ook vaart maakt kan hij met 1 uurtj ebij ons zijn ipv 3 uur / half 4Het koelt te snel af. Dat kleine rode pitje is al bijna weg en de regen neemt nu ook af. Ff half uurtje afwachten en dan hopelijk EINDELIJK mn mandje in zonder onweer!
| Gewijzigd: 24 mei 2012, 05:55 uur, door Debbieke
Ik zat dus net 5 minuten uit mijn zolder raam te kijken en zag geen ontladingen.
Onweer dagen: 20 juni
Arcus/rolwolkdagen: 12 April - 8 Mei
Hagel dagen: 12 April
Funnel clouds/windhoosdagen: 0
Ik zat dus net 5 minuten uit mijn zolder raam te kijken en zag geen ontladingen.
hier nog af en toe gedonder te horen inmiddels al 2.5 uur lang
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Als die bui in dit tempo doorgaat, dan issie morgenvroeg bij jou in Alkmaar. Denk dat het dan wel uitgestorven is.
Ik tel er ook maar twee in 5 minuten dus lekker op één oor voordat hij overkomt.
Als die bui in dit tempo doorgaat, dan issie morgenvroeg bij jou in Alkmaar. Denk dat het dan wel uitgestorven is.
deels geef ik je gelijk, Maar Toch lijkt hij in tempo te versnellen, Teminste dat eerste stuk !!! Ivm de 2 verschillende luchtdoor stomingen,
Maargoed, ik denk dat ik ga slapen, Als het spectaculair genoeg is word ik vanzelf wakker neem ik aan ?... Zo niet ? Dan was het ook niet de moeite waard om wakker te blijven Overigens moet ik morgen werken,
In iedergeval niet getreurd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VOLGENDE WEEK ma Of Dinsdag staat er alweer nieuwe onweer's (mogelijkheden) Op het programma, En Woensdag in het bijzonder met kans op onweer voor he thelen land, maar dat is nog verweg,
Ik denk ............................ Dat ons nog heel wat te wachten staat mei, Juni , Juli , Aug , Sep , En zelfs Oktober !!!
(Pietpaulusma voorspeld : Extreem warme zomer met kans op vele onweersbuien ) Dus dat komt wel goed
Bij Amersfoort gaat hij links af.
Hij raakt ons ook echt wel, Geloof me maar,
Weet niet of er dan onweer bij zit, Licht er aan of hij nog aanterkt , Om de 5 minuten geeft hij aan dat hij Aan gaat sterken, maar zwakt ook regelmatig weer af, Maar aangezien het in Nh nog warm is (ivm lange zon uren En weinig / geen neerslag) Ga ik er vanuit dat hij (Hoe dichter hij bij nh komt ) Hoe meer hij zal aansterken
(maarja 1, Ik ben geen pietP )
( 2, Moeder natuur doet wat ze wilt )
aantal onweersdagen in nijmegen tot nu dit jaar 12 dagen ??? Toe maar weer:P Moet daar maar heen verhuizen;)
Top Ron Arnhem nog wat naweeën (argh) en dan ist klaar voor vandaag...en hopelijk eff paar dagen rust in de tent. Nijmegen kan gaan puinruimen