Meestal is de donder hoorbaar tot op 15 kilometer afstand. Afhankelijk van de omstandigheden kan men iets verder nog de donder waarnemen. Wanneer onweer 20 kilometer ver is en het geluid na 1 minuut komt aanzetten, kan men al spreken van een bijzondere waarneming. Bron wikipedia | Gewijzigd: 24 mei 2012, 01:33 uur, door erik1979
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Weet niet of ie dat gaat halen..??
Iets als slapen...werk...en hele dag al onweer. Beetje klaar mee (ik word niet echt gelukkig van onweer)
ik denk het niet sorry,wordt ook minder hier
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
De fut lijkt uit deze bui. Nu wel neerslag (net tijdens het onweer gelukkig vrijwel droog), maar geen onweer meer van betekenis in deze buurt.
bestaat er een kans dat het nog aansterkt dan,? Ik heb er geen verstand van
ivm tempratuur ofzo /
bestaat er een kans dat het nog aansterkt dan,? Ik heb er geen verstand van
ivm tempratuur ofzo /
wolken top was 11 kilometerhoog toen die hier boven zat nu nog maar negen kilometer
Bui lijkt uit te doven en te veranderen in regen. Arnhem nu regen...en voor mij mag het zo blijven. Eff genoeg onweer en noodweer gehad voor 1 dag
Zag ik eerst ook, maar daarna ontstonden er weer blauwe plekken... Zal eens af wachten hoe het er een aantal beelden verder uitziet :p
Wij hebben sinds 2011 (ergens 12 september volgensmij) Al geen onweer meer gezien
Naja ik lieg een beetje, Vanavond voor het eerst 3 flitsen, Maar zonder regen of gerommel !
Ga ik zo ff cheken dan.
Onstaat een rood puntje vlak bij het mij.
Onweer dagen: 20 juni
Arcus/rolwolkdagen: 12 April - 8 Mei
Hagel dagen: 12 April
Funnel clouds/windhoosdagen: 0