Citaat van ron12, donderdag 24 mei 2012, 0:19 uur zo he hij komt dichter bij,volgens zijn er veel inslagen bij ,denk je niet
Net zowiezo 1 toen ik mt me slaperige kop de woonkamer in kwam ik denk wtf!!
Berichten samengevoegd door Sanwa
wondere zijn de wereld nog niet uit
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
( Ja webcam is er, aan de laptop vast maar daar kunnen we denk jik niks mee haha )
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Knmi code oranje intrekken, man we hbben violet gehad, en de hele dag nog niks zo zwaar gehad vergeleken met dit!!
Het explodeert echt helemaal, niet normaal.. echt geweldig dit !!
( Ja webcam is er, aan de laptop vast maar daar kunnen we denk jik niks mee haha )
Als je die nu aanzet.. Gaan we met zijn allem op Skype meekijken! Biertje erbij en dikke prima! Hahaha | Gewijzigd: 24 mei 2012, 00:26 uur, door rupsje5
Heb geen skype helaas!! haha | Gewijzigd: 24 mei 2012, 00:27 uur, door nmgndete
Niet vanuit zwolle maar wel vanuit dalfsen. Ik dacht ook al de hitte is naar mijn kop gestegen maar er is er gelukkig nog iemand :p