Genietend van een biertje heb ik om mij heen veel weerlicht gezien en een aantal lekkere rommels gehoord.
Mijn avond kan niet meer stuk en ik hoop dat iedereen er wat van heb mee mogen krijgen.
Hier onweert het alweer????
ik hoor het hier in nijmegen ook
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Nou...hier begint het ineens weer....twee CG"s en meerdere CC tot nu toe....Tis ook nog geen morgen
Maar laat het vannacht nog maar beetje onweren en regenen koeld het wat meer af tis in Breda nog altijd een klamme 19 graden...
Nou...hier begint het ineens weer....twee CG"s en meerdere CC tot nu toe....
nijmegen ook hoorbaar
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Op dit moment heb ik hier om de 30 sec een felle flits en flinke boems..
Is wel best een eind weg, maar duidelijk zichtbaar en hoorbaar.
Bliksem radar geen zero activiteit?!?!
Hier onweert het alweer????
gaat goed te keer bij jullie zeg
Edit, zojuist de eerst CC vanuit mijn tuin richting malden gezien!
Edit, zojuist de eerst CC vanuit mijn tuin richting malden gezien! mooie lichtschow boven duitsland nu,onweer lijkt meer te worden
BOEMM.. man man man wat een rake klappen daar zeg !!
Berichten samengevoegd door Sanwa
Jaah is moeilijk te zien vanuit hier, ik zit op het moment in Hatert, en vanuit waar ik sta flitst en knalt het goed richting het Zuid oosten..
Groesbeek, of net wat verder de grens over..
Maar man wat een dreunen zeg, zijn echt flinke rake klappen die daar uitgedeeld worden zeg..
Hoor jij dat ook zo hard?