Citaat van Googler, woensdag 23 mei 2012, 22:40 uur Wauw hele mooie Cumulonimbus wolken te zien.
Ook al een paar bliksemschichten gezien maar het zijn vooral nog flitsen.
hier ook nog vooral flitsen, Regen en echte onweer moet nog komen denk (alkmaar)
Berichten samengevoegd door Sanwa
weet niet wat het gaat doen er onstaat hier wel wat maar het blijft erg rustig denk dat we niet de volle laag krijgen jammer volgende keer beter dan.
Maar vanacht is er ook nog kans op omweer vanaf 2 uur (zoiets las ik op buienradar 24 uur ) | Gewijzigd: 23 mei 2012, 23:14 uur, door Debbieke
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
mijn zusje zag vanavond nl een heel groepje mensen net buiten wolvega bij de op en afritten van de snelweg foto's maken,mochten het mensen van hier zijn ik ben benieuwd naar jullie verslag en foto's!
Is nu ook zo en de activiteit neemt ook af, nou wel wat flisten en gedonder gehoord hier in Assen. Ook
wel "wat" regen gehad, maar niet erg "WOW"
Slaaplekker iedereen!
Nou...hier begint het ineens weer....twee CG"s en meerdere CC tot nu toe....
Genietend van een biertje heb ik om mij heen veel weerlicht gezien en een aantal lekkere rommels gehoord.
Mijn avond kan niet meer stuk en ik hoop dat iedereen er wat van heb mee mogen krijgen.