Het start zelfs al vanaf maandagavond mischien. En volgende week woensdag zou ook weer de beste kans kunnen zijn. Hopen maar hé.
Mischien is het een verjaardagscadeau voor volgende week dat ik ga krijgen. Wiet weet, wie weet....................
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Noordholland krijgt ook onweer vanavond Tussen nu en 30 minuten is heel noordholland aan de beurt
ja het onstaat gewoon een soort rolwolk hier en een donkere lucht in de verte met nu de eerste donder erg veel activiteit wat er aan komt eindelijk ;p
de flitsen zijn inmiddels duidelijk te zien en de dreunen worden harder! maar het beweegt zich tergend langzaam voort....
de wind trekt aan nu... heerlijk! ik vermoed dat ik toch nog geluk heb! ik kruip mijn bedje in en ga genieten van de lichtshow! lang leve mijn enorme dakraam
Citaat van Googler, woensdag 23 mei 2012, 22:40 uur Wauw hele mooie Cumulonimbus wolken te zien.
Ook al een paar bliksemschichten gezien maar het zijn vooral nog flitsen.
hier ook nog vooral flitsen, Regen en echte onweer moet nog komen denk (alkmaar)
Berichten samengevoegd door Sanwa
Edit: eerste heftige flits en knal! | Gewijzigd: 23 mei 2012, 22:55 uur, door Lilith
hier het zzelfde, er is een kleine bui en ik weet niet wat die gaat doen. als hij uitpakt krijgen we ook volle laag, anders worden we geschamt en rijgen we alleen gedonder en geflits van onze buren
Ik sta ook al vol verbazing te kijken, net een hele felle flits van een bui die best ver weg is. Hebben we hier toch nog iets van onweer, ookal is het by proxy.