Onweersdagen: 0
Gelukkig duurt het seizoen nog lang. Binnen is het niet om uit te houden en door het ontbreken van 'noodweer' of enige andere vorm van hemelwater kunnen we nog wél heerlijk buiten zitten. "Ellek fordeel hep ze nadeel" (en andersom).
Fijne avond allen en geniet van de buien!
Ik ken nog zo"n stad: ANTWERPEN!!!
Trouwens, er is deze week geen druppel neerslag gevallen hier, terwijl enkele km's van mij de straten zijn ondergelopen. Gewoon onvoorstelbaar dat zoiets zo dicht is en dat het op een paar min. kan vergaan. Ik weet het, het is nog lang maar wanneer zal nu eindelijk mijn eerste deftige onweersbui overtrekken???
Althans heb ik wel genoten, en de anderen die onweer zelf gekregen sowieso, van het onweer die anderen hebben gekregen. Bedankt voor de directe info en moeite. En diep vanbinnen hoop ik dat dat ik volgende keer eens kan zeggen hoe heftig het hier ook is.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Die bui onstond net onder mij (Dordrecht) en leverde enkele klappen onweer op.
Ik zag het op de radar. Niet normaal hoe snel die bui ontstond.
Nu snap ik em...;-)
Ik zocht me rot en dacht dat het aan het formaat lag...
Heb net nog op Sat24 gekeken en op het infrarood lijkt het wel of de activiteit stopt op een km of 20 voor Rdam, terwijl je op normaal zicht wel onder het wolkendek ligt.
Nu maar hopen dat er nog genoeg energie in zit om nog een heeeel klein beetje door te schuiven.
haha noet nog komen he:P
die bui die net ondstond was hier 5 km ten westen
Ik zei eerder vanavond dat het er op leek dat de buien met moeite nog wel over het ijselmeer zal gaan,
Helaas knalt het meeste in ijselmeer los,... Wel krijgt denhelder nog met wat onweer te maken (maby ook nog oost Noordholland )
in 30 minuten tijd van 400 Ontsladingen over nederland naar 56 ontladingen ( Even snel geteld ) | Gewijzigd: 23 mei 2012, 21:44 uur, door pannelat