het slechte weer was eventjes wat minder maar het lijkt erop dat het weer begint toe te slaan!
Activiteit blijft er in zo te zien. Hopelijk blijft het er in
Ziet er wel zo uit!
Lijkt er wel op dat die samensmeltende complexen boven Duitsland aardig langzaam verplaatsen. ? | Gewijzigd: 23 mei 2012, 21:15 uur, door Reinout113
Gelukkig duurt het seizoen nog lang. Binnen is het niet om uit te houden en door het ontbreken van 'noodweer' of enige andere vorm van hemelwater kunnen we nog wél heerlijk buiten zitten. "Ellek fordeel hep ze nadeel" (en andersom).
Fijne avond allen en geniet van de buien!
Ben ook de radar in de gaten aan t houden, en t lijkt idd alsof dat complex een slag draait om koers te zetten naar t zuiden.
Van mij uit zal t wel weer valse hoop zijn ben nu aan t twijfelen om de tuin nog te sproeien of toch maar niet, aangezien de wind begint aan te trekken ( en is een frisse wind)
het slechte weer was eventjes wat minder maar het lijkt erop dat het weer begint toe te slaan!
1 a 2 hele beste flitsen en een apart korte donder , na een korte rustpauze lijkt het weer zich te intensiveren.
1 a 2 hele beste flitsen en een apart korte donder , na een korte rustpauze lijkt het weer zich te intensiveren.
hoi mede noordwoldiger,ik zag het boven het hofje aan de renbaanstraat ,maar idd het was beide keren een aparte donder,het is nog rustig maar mijn zusje komt net uit wolvega en die zei dat ze onder weg een heel apart vlak in de lucht zagen die heel fel van kleur was ,dus ben benieuwd of het een voorbode is van meer slecht weer!