Zullen deze buien oplossen, het zelfde blijven of misschien wel groeien??
Lijkt toch wat in activiteit te minderen.
Dacht ik ook al, maar ik blijf hopen. In ieder geval bedankt voor je reactie.
Hoorde al onweer!
Zit op Balkon de wolk in de gaten te houden.
Radar pakte dat onweer ook mee.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
ik hoop natuurlijk van wel...
Licht er aan waar in zuid holland, Een deel van zuidholland heeft code geel gekregen van KNMI
Stond aan de rand in begin echter hij kwam recht over me heen ( geen CC,s maar alleen enkele flitsen en flinke donder).
Op ten duur ging het hozen en kwam er hagel van 2 cm naarbeneden.
Door de harde regen moest ik gaan rijden anders kwam ik vast te staan in de polder.
Hierna naar mijn woonplaats gereden en daar de polder ingedoken omdat de grote rode pit erover heen zou komen.
Echter deze kwam niet maar alleen de rand schampte Drunen.
Heb een aantal mooie foto,s genomen, echter deze kan ik er nog niet opzetten sorry.
Het was al met al een mooie fotgenieke bui en ik zeg eerlijk als je gewoon kijkt is dat af en toe mooier als foto,s maken.
De foto,s komen nog.
Zit op Balkon de wolk in de gaten te houden. Radar pakte dat onweer ook mee.
Haha, ik zit vanuit m'n raam te kijken. Moet alleen nog even iets activeren | Gewijzigd: 23 mei 2012, 21:09 uur, door Debbieke
Boven het IJsselmeer lijkt ook het e.e.a. te ontstaan Noord Hollanders! Hebben we dan toch nog een beetje geluk...??? Vanmiddag waren we nou niet echt bepaalt vrolijk ( We = Noordhollanders) | Gewijzigd: 23 mei 2012, 21:10 uur, door Debbieke
ik hoop natuurlijk van wel...Hier hangt nog genoeg wat jullie kant op komt.
Veel plezier.
| Gewijzigd: 23 mei 2012, 21:10 uur, door Debbieke