Ikl zal eens even sigaren gaan kopen en kijken of ik al wat zie, bui lijkt Tilburg te raken en het is heiig dus ik denk dat dat wel los zal lopen.
Hier is de lucht heel wit, soort heiig, maar wel benauwd, nog 27 graden op de thermometer. Richting t zuidoosten zie ik donkere dondedrkoppen, ben benieuwd of het zuidoosten vannacht nog iets krijgt, en anders nog genoeg kansen dit seizoen
Ben ook nog even in Venlo geweest,en stond daar tussen ene paar heuvels en zag een prachtig aambeeld onstaan die ver boven mij uitgroeiende. (Iets wat je in Amerika vaak ziet) heerlijk onweer door de wolk heen. Enjah toen moest ik in de auto gaan zitten bij 29 graden pffff wat een hitte,maar wat een bui ontstond er.
Ben blij dat ik naar het Oosten gegaan was! Heb nog enkele foto's van de mooie wolken partijen. En een videotje van het gerommel in de opbouwende onweerswolk met mooi aambeeld. + bijbehorende foto's.
Zal ik van de week posten.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Hier is de lucht heel wit, soort heiig, maar wel benauwd, nog 27 graden op de thermometer. Richting t zuidoosten zie ik donkere dondedrkoppen, ben benieuwd of het zuidoosten vannacht nog iets krijgt, en anders nog genoeg kansen dit seizoen
is het aambeeld waar je tegenaan kijkt dat witte. Allemaal ijskristallen.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
de rommels beginnen hier nu wel harder te worden!
Ook als ik naar NW- Duitsland kijk zie ik iets dat deze kant op komt wat uitgroeit tot een steeds grotere bui + steeds meer bliksemontladingen..?
Uhm?
Kijk eens op buienradar, er is echt wel iets onderweg naar belgie hoor..
Je kan ook op pad gaan?? Mocht je een auto hebben dan he.
Vele klagen terwijl ze een auto hebben,maar blijven zenuwachtig achter de comp zitten afwachten.
Zou dat kunnen komen door de Lochemse"berg" (á 50 meter hoog en een km of 2 breed/lang), dat deze voor een "tegendruk" zorgt en dus de bui splitst en na de berg weer samenkomt?
Buienradar ziet trouwens ook een bui vanuit noord duitsland die op nederland afkomt en toch wel iets uitbreidt, zou die NL nog bereiken en zo ja met welke kracht?
Kijk eens op buienradar, er is echt wel iets onderweg naar belgie hoor..
Wat denk jij voor hier ??? het rommelt nu wel
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Volgens L1 was er inderdaad wel kans.
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
Je kan ook op pad gaan?? Mocht je een auto hebben dan he.
Vele klagen terwijl ze een auto hebben,maar blijven zenuwachtig achter de comp zitten afwachten.
Heb geen auto. hihi ben nog maar 16. maar of er nog iets onderweg is voor belgie ik weet het niet. misschien voor het noorden dan