Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Ik hoop dat er nog iets van de noord Veluwe overwaait. In elk geval onstaan er lokaal nog steeds nieuwe onweders
Wijchen vanavond: tot op heden 5 flitsen, wat gerommel en maar `liefst` 1 mm regen
Hoe plaatselijk kan het zijn, afstand amper 15 km...:-(
Edit Marga Het bericht is ook in het nieuwsberichten topic te lezen: http://www.onweer-online.nl/forum/topic/33917/berichtgeving-over-het-weer-van-23-mei-2012/#message352134 | Gewijzigd: 23 mei 2012, 20:22 uur, door Marga
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Ik hoop dat er nog iets van de noord Veluwe overwaait. In elk geval onstaan er lokaal nog steeds nieuwe onweders
Hier in Harderwijk hoorde ik ook een onweerklap. Hopen dat er in onze regio nog wat onweer of regen bij komt. Zo zweterig, klef weer is het...
Maar goed we wachten nog af...de avond is nog niet voorbij ondanks dat ik hier niet veel spectakel meer zal verwachten.....kortom: jammer!!!
Edit: Moet er wel een zijn kan echt niet anders. | Gewijzigd: 23 mei 2012, 20:12 uur, door Hunder
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Die rode pit is van NO naar ZW over Den Bosch getrokken. Als ik de radar kijk lijkt het of het complex ook richting ZW deze kant op komt. Ben benieuwd, tis hier nog steeds erg benauwd.
Ik woon in Noordwolde hier begon het eerst flink te rommelen ,maar er komen toch steeds meer flitsen bij,maar zware donder hebben we nog niet gehad!
Liep onder het eten nog te mopperen dat het allemaal aan ons voorbij ging en nu word ik op mijn wenken bediend met onweer
Check ff de buienradar, er lijkt nu iets te onstaan op het ijselmeer!!!! misschien hebben we toch geluk. (als het verder uitgroeit)
Cape is hier nu wel erg hoog (2384) en de LI + convectie zitten ook goed, wie weet?
Die rode pit is van NO naar ZW over Den Bosch getrokken. Als ik de radar kijk lijkt het of het complex ook richting ZW deze kant op komt. Ben benieuwd, tis hier nog steeds erg benauwd.
Net echt een enorm felle flits.. Vind het wel al iets afgekoeld maar zeer plakkerig door de regen.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen