Diegene die nu geen onweer hebben missen niks vergeleken met Nijmegen hoor.. terwijl het hier 'los zou gaan' volgens allerlei internet bronnen..
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Het gaat hier niet los, check de radar. Vreemd genoeg hadden we wel de zware windstoten van de bui boven oost brabant maar hij trekt echt langs hoor.
Heb er wel een goed gevoel over, daarnaast komt er nog een hele hoop achteraan zometeen.
euhhhhh ist gevaarlijk pc aan tijdens onweer ??? terwijl ik dit typ neemt wind steeds harder toe .....
Als je een stopcontact met overspanningsbeveiliging er tussen hebt is het niet gevaarlijk.
hier geen regen hoor...
nou hier wel en niet zon beetje ook, maar van onweer helaas bijna geen sprake
hier geen regen hoor...
nou hier wel en niet zon beetje ook, maar van onweer helaas bijna geen sprake
druppelt hier nu iets , en ja inderdaad een aantal roffels meer niet...
euhhhhh ist gevaarlijk pc aan tijdens onweer ??? terwijl ik dit typ neemt wind steeds harder toe .....
Als je een stopcontact met overspanningsbeveiliging er tussen hebt is het niet gevaarlijk.
dan verander ik van stopcontact ....:)