ik zit nu lekker met me laptop in de tuin, en nee hij is nog niet stuk van de regen, in tegendeel
Het is hier nog 24 Graden, Vollop zon, De buien trekken nu Nw richting ( richting noordholland alkmaar )
Maar raakt hij noordholland nog wel, of is het dan al leeg ? Ik zie het nu langzaam leeg lopen
TIP !!!! Ga naar buienradar.nl en dan 24 uur, dan zie je dat er vanacht een nieuwe storing komt ! Die nogmeer plaatsen zal bereiken en ook NOORDHOLLAND en de rest van het weste YESS,, ( Opgelet de buien vanacht zullen niet extreem zijn, Misschien zelfs zonder onweer )
Edit Marga: vele witregels verwijderd | Gewijzigd: 23 mei 2012, 19:17 uur, door Marga
Tal van Avondvierdaagsen zijn op het laatste moment afgelast. Dat is onder andere het geval in Doetinchem, Zevenaar, Gendt, Ede, Gaanderen en Geldermalsen. Meteo Consult verwacht dat het noodweer tot ongeveer half 8 zal duren. Er worden nog hevige buien verwacht bij Nijmegen en in het Rivierengebied.
bron de stender
Was er getuige van. Zo te horen en te zien volgen er nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer.
Hey Donar, je zit aan de andere kant van de Rijn. Ik hoop dat de rivier het onweer niet tegenhoud voor Huessen!.
Zojuist weer een inslag in de buurt <500m 19":05'10 u
Tal van Avondvierdaagsen zijn op het laatste moment afgelast. Dat is onder andere het geval in Doetinchem, Zevenaar, Gendt, Ede, Gaanderen en Geldermalsen. Meteo Consult verwacht dat het noodweer tot ongeveer half 8 zal duren. Er worden nog hevige buien verwacht bij Nijmegen en in het Rivierengebied.
bron de stender
Edit Marga; Alle berichtgeving over het weer van vandaag is hier http://www.onweer-online.nl/forum/topic/33917/berichtgeving-over-het-weer-van-23-mei-2012/ te vinden. Gaarne geen nieuwsberichten plaatsen | Gewijzigd: 23 mei 2012, 19:19 uur, door Marga
Maar gun het jullie nog meer dan ik jaloers ben hoor
Voor hier verwacht ik niks meer maar komt nog wel een keer ..
Onweersseizoen is al erg interessant en ben benieuwd wat dat nog gaat brengen ..
Was er getuige van. Zo te horen en te zien volgen er nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer.
Hey Donar, je zit aan de andere kant van de Rijn. Ik hoop dat de rivier het onweer niet tegenhoud voor Huessen!.
Zojuist weer een inslag in de buurt <500m 19":05'10 u
Ik zag en hoorde hem.
Het gaat hier niet los, check de radar. Vreemd genoeg hadden we wel de zware windstoten van de bui boven oost brabant maar hij trekt echt langs hoor.
Ik zou er wel wat voor over hebben voor dat pruttelbuitje. Onweer lijkt hier wel een uitstervende diersoort.