(Boxmeer)
Boxmeer ligt precies midden in 't zware noodweer.
Nog nooit zoiets meegemaakt. Lijkt wel de dag des oordeels...
hebben we haast nooit last van onweer en hoosbuien en waarom eigenlijk? Waarom wel vaak in het oosten en zuiden en haast nooit in Friesland?
Oh...het kan ook hier in Friesland spoken hoor.
we moeten het misschien niet over code ORANJE hebben
Maar die bui activeert steeds meer Dus laat hem maar even daar blijven.... Dat is waar.
Ik denk dat ik straks mooi weer achter het veld ga staan bij Bijsterhuizen. Net voorbij dat spoor.
Daar heb ik eergisteren heeeeerlijk staan genieten! haha
hebben we haast nooit last van onweer en hoosbuien en waarom eigenlijk? Waarom wel vaak in het oosten en zuiden en haast nooit in Friesland?
daar heb je meer heuveltjes die voor een trigger kunnen werken hier niet
EXTREEM !!!!!!!!!!!!!!!
Serieus, dit is nu al de 8ste keer ofzo dat je dit soort dingen roept. Dit weten we zelf ook, heeft niet echt heel veel toevoegende waarde. No offense! | Gewijzigd: 23 mei 2012, 18:46 uur, door Sanwa
we moeten het misschien niet over code ORANJE hebben
Maar die bui activeert steeds meer Dus laat hem maar even daar blijven.... Dat is waar.
Ik denk dat ik straks mooi weer achter het veld ga staan bij Bijsterhuizen. Net voorbij dat spoor.
Daar heb ik eergisteren heeeeerlijk staan genieten! haha
Waarom ga je niet op de brug wilhelminalaan (a73 of A326) staan...?
Rond 20:00 - 20:30 is nu de verwachting dat het Breda zal aandoen. Blijft een voorspelling uiteraard. Brabant zal volgens mijn kaartjes los gaan met flink veel regen.