Denk dat we weer wat regen krijgen en that's it. Zit me de hele dag al op te fokken en te klagen en dat komt niet alleen door het weer.
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Tjonge, posten via een iPhone is nogal een opgave. Wellicht eens naar kijken vanuit de beheerders?
Berichten samengevoegd door Sanwa
1. Houd het gezellig! Ga elkaar niet af lopen kraken. Het (weer)kennisniveau verschilt van persoon tot persoon, dus houd hier rekening mee!
2. Vragen mogen rustig gesteld worden, daar is het een forum voor! Echter het herhaald blijven vragen hoe laat het gaat onweren werkt hinderlijk voor andere forumbezoekers. De onweersbuien hebben geen tijdregeling!
3. Ga niet zeuren als de voorspellingen niet uitgekomen zijn, het zijn niet voor niets voorspellingen.
Mogelijkheid dat de bui naar hier trekt.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Mogelijkheid dat de bui naar hier trekt.
Ik hoop het ook, maar na gisteren... Ik hou ook rekening dat we niks krijgen als je ziet hoe die bui trekt (van links naar rechts, op en neer)
Niet in te schatten waar het naar toe gaat!
Nu maar genieten van het prachtige weer!
Maar even wat anders, de achterhoek moet nu zo wat weggevaagd zijn zeg pffff. Wat een monsterbui.
Hier idem!! Wordtbnu btw wel errug donker hier die rode pit is er bijna | Gewijzigd: 23 mei 2012, 18:02 uur, door erik1979
Ik snap er namelijk ff helemaal niks meer van ..
Ook bijna niemand uit mijn omgeving op t forum pfff :P
Ik denk dat Zwijndrecht/H-I-Ambacht ook nog wel wat gaan krijgen,ik hoop het het mag van mij echt helemaal los gaan!!!!!!