Buienradar 2 uur vooruit is helaas niet betrouwbaar. Dit komt omdat de buien ontstaan, inzakken of opeen een andere hoek nemen. ( Zoals die bij barneveld)
Hier kan buienradar 2 uur voruit geen rekening mee houden. Afwachten dus.
Ja correct, is me net ook opgevallen. Tilburg, Breda, Eindhoven maken een goede kans volgens mij.
Ja correct, is me net ook opgevallen. Tilburg, Breda, Eindhoven maken een goede kans volgens mij.
Het is te hopen van niet...
De overgestoken bui lijkt ff ingekakt... Limburg en Brabant kunnen denk ik even de rust nemen om te gaan eten en daarna "strakscasten".
Ben al vanaf 14:00 rust aan het nemen en om het half uurtje eens ff kijken of er nog wat gebeurd is. Ik heb zelfs al gegeten
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Ja correct, is me net ook opgevallen. Tilburg, Breda, Eindhoven maken een goede kans volgens mij. Apeldoorn zou die ook vast wel missen. Dit jaar bijna niks gehad...
http://www2.nijmegen.nl/bezoek/fotofilmwebcam/webcam_waalkade
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Ja correct, is me net ook opgevallen. Tilburg, Breda, Eindhoven maken een goede kans volgens mij. Apeldoorn zou die ook vast wel missen. Dit jaar bijna niks gehad...
naja ik heb nog hoop dat we een stuk meepakken , maar die mensen uit nijmegen hebben de hoofdprijs vandaag
Ik snap er namelijk ff helemaal niks meer van ..
Ook bijna niemand uit mijn omgeving op t forum pfff :P
Hoezo snap je het niet? de buien kunnen op elk wilekeurig moment ontstaan. Moet je gewoon net geluk hebben.