Op deze link zul je zien dat Heel nederland te maken krijgt met onweer,,
De eerste heftige bui zal Nw gaan trekken en rond barneveld uiteen ploffen omdat ze niet verder kunnen ivm het water,
Maar later zal er een minder actieve onweersbui langs heel nederland trekken, Die zal ontstaan in het oosten van nederland, En zal van Noord tot half zuid over nederland trekken,
Nooit van de 24u voorspelling van Buienradar uitgaan. Die radar laat namelijk alleen de verwachte trekrichting zien en houdt geen rekening met buien die ontstaan en uitdoven;)
De eerste heftige bui zal Nw gaan trekken en rond barneveld uiteen ploffen omdat ze niet verder kunnen ivm het water,
Maar later zal er een minder actieve onweersbui langs heel nederland trekken, Die zal ontstaan in het oosten van nederland, En zal van Noord tot half zuid over nederland trekken,
Ik heb het nu wel een beetje gehad met die onfeilbare waarheden van je, Pannelat.
Maar later zal er een minder actieve onweersbui langs heel nederland trekken, Die zal ontstaan in het oosten van nederland, En zal van Noord tot half zuid over nederland trekken, Bullshitradar 24 uur !!
Ik snap er namelijk ff helemaal niks meer van ..
Ook bijna niemand uit mijn omgeving op t forum pfff :P
Hai "buurvrouw" Ik snap er ook weinig van dus ik ga me zeker niet aan een voorspelling wagen. Maar wie weet wat er nog kan gebeuren.
nou zie nu op buienradar genoeg ontstaan onze kant op.. wie weeeeet
De overgestoken bui lijkt ff ingekakt... Limburg en Brabant kunnen denk ik even de rust nemen om te gaan eten en daarna "strakscasten".
zul je zien dat juist vandaag weer een mooie onweerdag wordt en het niet wacht tot iets na 8 uur
Is het verstandig om de 4daagse nu door te laten gaan?
Die bui in noord duitsland is gelukkig ingekakt. Hier een heerlijk noord-oosten windje bij 28 graden. Niks dat aangeeft dat het zal gaan onweren, ook mijn weerstation niet.
Ik zou zeker niet gaan wandelen in het oosten en zuid oosten, deze avond. Wil geen angst zaaien, maar voor het oosten en zuid oosten ziet er nog steeds niet best uit voor de komende twee uur.
Dat moet wel een heel amateuristisch weerstation zijn als je alle berichten en alles leest ...
Deze was flink duur hoor en heeft het tot vandaag toe altijd goed gehad, maar we zullen zien! De temp zakt hier inmiddels naar 27 graden.....