http://www.helihaven.nl/webcam.html
SUPERTIP, HEB HEM ALS SNELKOPPELING, MENSEN ZIE NOODWEER !
Aambeelden hangen toch niet? Dit zitten toch aan de bovenkant van een wolk?
Het is heel bizar misschien, maar aan de onderkant kun je echt zien dat het een aambeeld is.
En op 112alarmeringen is niet één melding te vinden in die regio van wateroverlast, blikseminslag of stormschade. Wat een flauwekul.
Op dit soort meldingen zou gewoon een straf moeten staan wegens het onnodig veroorzaken van paniek, afgelasten van barbeques enzovoort.
Het is maar een waarschuwing...
Dat is niet helemaal waar, men stelt dat het is waargenomen:
Op 23.05.2012 om 16:30 uur werd er een noodweer van het niveau violet geregistreerd, waarvan het zwaartepunt zich in de buurt van Barneveld bevindt.
zul je zien dat juist vandaag weer een mooie onweerdag wordt en het niet wacht tot iets na 8 uur
| Gewijzigd: 23 mei 2012, 17:08 uur, door m.reenalda
2de mooie onweersdag woensdag 23 mei.
Aambeelden hangen toch niet? Dit zitten toch aan de bovenkant van een wolk?
Het is heel bizar misschien, maar aan de onderkant kun je echt zien dat het een aambeeld is.
Dan wil ik ook wel weten HOE ik aan de onderkant van een wolk kan zien of de bovenkant uit een aambeeld of uit bloemkolen bestaat. Ik ben reuze benieuwd!
zul je zien dat juist vandaag weer een mooie onweerdag wordt en het niet wacht tot iets na 8 uur
Is het verstandig om de 4daagse nu door te laten gaan?
Die bui in noord duitsland is gelukkig ingekakt. Hier een heerlijk noord-oosten windje bij 28 graden. Niks dat aangeeft dat het zal gaan onweren, ook mijn weerstation niet.
ik zie op de sateliet dat er een stapelwolk in limburg ontstaat
heb pb gestuurd, dit is GEVAARLIJK weer!
Ik zie nu op de radar twee gebieden. Het grote complex net over de grens in Duitsland en een kleiner complex bij Barneveld.
Het complex in Duitsland beweegt NW richting het complex in Barneveld dat stil lijkt te staan. Zal er iets gaan gebeuren wanneer deze twee tot een "botsing" komen? En zal dat van invloed zijn op de trekrichting van het grote complex?
Ik zie nu op de radar twee gebieden. Het grote complex net over de grens in Duitsland en een kleiner complex bij Barneveld.
Het complex in Duitsland beweegt NW richting het complex in Barneveld dat stil lijkt te staan. Zal er iets gaan gebeuren wanneer deze twee tot een "botsing" komen? En zal dat van invloed zijn op de trekrichting van het grote complex?
Welkom en goede vraag.
Heeft geen invloed op de trekrichting, maar vormt dan een lijn.
Gaat volgens mij niet gebeuren mede doordat het zeer plaatselijk ontstaat.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen