hier 21 graden. Dan toch over de 20;d zon is er sinds 12u gekomen, en sindsdien is het enorm opgewarmt. (ja 21 is nu nog niet zoveel als ik de andere delen van benelux zie. Onweer komt niet tot hier, wel jammer =(
Misschien hoor je onweer van verderop?
Dat denk ik ook ...heb in Renkum hetzelfde
Zou kunnen, maar dat moeten dan wel zeer zware klappen zijn dan... haha!
Zie de mensen die buiten lopen ook verbaasd naar de lucht kijken, stralende zon nog steeds....raar....
Overigens wel donkere lucht zichtbaar....
Maar toch...als dit gaat ploffen, maken we dan later op de dag ook kans, of is het in de regel zo dat met 1 onweersbui het daarna ook gedaan is?
Volgens mij is het dat plukje dat in Nederland ontstaat, de bui hangt zon beetje tussen Deelen en Ede verplaatst van daaruit naar het westen.. (als buienradar tenminste niet afwijkt)
en blijft onweren nu...maar nog geen wolken of iets te zien. Iedereen is echt verbaast wat hier gebeurt, collega's allemaal aan het kijken waar het vandaan komt.
Weet iemand hoe dit kan?
Zit vlakbij zwembad Klarenbeek en hier word het donker. Misschien dat jij in zuid oid zit?
Zie de mensen die buiten lopen ook verbaasd naar de lucht kijken, stralende zon nog steeds....raar....
Overigens wel donkere lucht zichtbaar....
Maar toch...als dit gaat ploffen, maken we dan later op de dag ook kans, of is het in de regel zo dat met 1 onweersbui het daarna ook gedaan is? Beide scenarios komen voor, of de een wat vaker voorkomt dan de ander weet ik niet... Een bui nu hoeft geen verband te hebben met een bui straks, of het uitblijven van die bui staks...