Hoewel, multicell, het lijkt meer op een groepje single cells. Wel mooi om te zien dat de outflow van de eerste bui ten westen, noorden en oosten van de bui voor nieuwe cellen zorgt. | Gewijzigd: 23 mei 2012, 13:21 uur, door Robert96
Hoewel, multicell, het lijkt meer op een groepje single cells. Wel mooi om te zien dat de outflow van de eerste bui ten westen, noorden en oosten van de bui voor nieuwe cellen zorgt.
Die bui gaat nooit meer actief zijn als hij Nederland haalt. Die moet een veel te grote afstand afleggen.
| Gewijzigd: 23 mei 2012, 13:23 uur, door Roare
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Hier kan je de nodige info vinden : http://www.onweer-online.nl/forum/topic/24238/uitleg-waardes-dynamische-kant-van-onweer/
Op twitter spreken ze in Duitsland nordrein westfalen al van CODE VIOLET !!!!
| Gewijzigd: 23 mei 2012, 13:59 uur, door Sanwa
Nu gaat het allemaal zooo langzaam dat die optie nog steeds open staat natuurlijk hoewel het hart van die storm "naar voren toe"lijkt te groeien. ik heb het idee dat d ebui zelf niet zozeer verplaatst maar dta de voorkant ook flink uitdijdt. Die noordelijke tak hebben is bijna twee keer zo ver van de \nederlandse gens als de voorkant van wat ik even het zwaartepunt zal noemen. Daarop nowcasten lijkt me nog wat voorbarig. Meer een kwestie van "strakscasten".
Hte mag van mij nog even uitblijven, ik heb om half vier nog een afspraak waar ik niet onderuit kan, maar ik heb het idee dat nog wel haalbaar is
| Gewijzigd: 23 mei 2012, 13:40 uur, door jcroon