www.hoelaatkrijgikonweer.tk Hehe, ze overdrijijijijven wel met hun schrijijijijijfwijijijijze:
Citaat van hoe laat krijg ik onwerr? JIJ KRIJGT GEEEEEEEN ONWEER!!!!!Dat slaat dus op mijn plekje Nederland....
Nou ja voor de fotografie ben ik daar niet rouwig om, de ideale bui is er eentje die langzaam aan mij voorbij trekt ( wel in een goede hoek zonder obstakels natuurijk) op een kilometer of 6-10 en geen regen tussen mij en de bui zodat ik rustig foto's kan maken zonder me zorgen te hoeven maken over bliksemflitsen die mijn statief doen verdampen. Helaas komt dat heel weinig voor.
dat website is een sarcastisch voorbeeld speciaal gemaakt voor de mensen die zeurend atz e geen onweer krijgen dus relax het is een website dat niet klopt en altijd hetzelfde zal blijven zeggen
de werkelijkheid is dat iedereen wel wat te snoepen krijgt vandaag gedult is een schone zaak
[edit] niet dus... zat op het verkeerde kaartje te kijken sorry.....
er zullen ook wel buien gaan vallen in het noorden let maar op de vraag is alleen waar en wanneer
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
(voor het zuiden al iets eerder misschien.)
Het is nogal onduidelijk met de verwachtingen van; hoelaat komen de eerste buien.
Het KNMI heeft zijn waarschuwingen aangepast.
De CAPE ligt aardig hoog rond 18.00 UTC (20.00 uur NL tijd)
Lifted index ligt ook hoog rond de -7/-8 (18.00 UTC)
| Gewijzigd: 23 mei 2012, 12:23 uur, door team_*AOT*
Best chase!!
28-06-2011
10-09-2011
10-05-2012
dat website is een sarcastisch voorbeeld ......he bah, ziet er slecht uit voor de fotokansen... (Nee ik ben er niet zo 1 die vlak bij een bui gaat staan met zijn statiefje, ik moet zelfs bekennen dat ik som schrik van de prachtige foto's, sommigen kruipen wel heel dicht onder de bui)
Marga: Quote ingekort | Gewijzigd: 23 mei 2012, 12:26 uur, door Marga
Heeft er iemand zicht wat de voorspellingen Vlaams Braban zijn? Gisteren grote onweershaarddie ontstond in Limburg richting WVlaams Brabant en we hebben hier in allereil nog alle bachen van het podium Werchter Boutique moeten laten optrekken maar bij het binnentrekken brabant verdween de haard. Resultaat: niks onweer in Werchter en alleen een paar druppeltjes