Morgen opnieuw een kans. Kan iemand als zeggen in welke provincie morgen de meeste neerslag wordt verwacht?
Morgen opnieuw een kans. Kan iemand als zeggen in welke provincie morgen de meeste neerslag wordt verwacht?
ik denk brabant maar ben niet zeker
Nee. Neerslag is in het geval van buien nauwelijks exact te voorspellen.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Morgen opnieuw een kans. Kan iemand als zeggen in welke provincie morgen de meeste neerslag wordt verwacht? Neerslag is moeilijk te voorspellen zit meestal bij het onweer hier de onweerkansen:
| Gewijzigd: 22 mei 2012, 19:55 uur, door belgje
Oke ben ik nou gek want ik zie niets dan die uitdovende bui, en hoezo komen ze ineens met een waarschuwing terwijl het lijkt dat er vandaag niet veel meer gaat gebeuren Ik ben er blij mee hoor maar ik vraag me af waar dat nu op gebaseerd wordt, voordat ik weer begin te hopen :p
je had vroeger moeten kijken,toen zat de bui deels ook in Zuid Brabant met een flinke rode pit!
Dat was toch 1 bui, geen 'enkele'. Bovendien werd het pas om 19:08 uitgegeven, toen begon die bui onderhand al af te zwakken...
vreselijk he echt om kwaad van te worden
Cape waardes en neerstag zijn echt perfect voor morgen in onze streken!!
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Oke ben ik nou gek want ik zie niets dan die uitdovende bui, en hoezo komen ze ineens met een waarschuwing terwijl het lijkt dat er vandaag niet veel meer gaat gebeuren Ik ben er blij mee hoor maar ik vraag me af waar dat nu op gebaseerd wordt, voordat ik weer begin te hopen :p
je had vroeger moeten kijken,toen zat de bui deels ook in Zuid Brabant met een flinke rode pit!
Dat was toch 1 bui, geen 'enkele'. Bovendien werd het pas om 19:08 uitgegeven, toen begon die bui onderhand al af te zwakken...
Je moet het niet zo letterlijk nemen allemaal,die waarschuwingen. Naar mijn weten is enkele ook in geval 1 bui! En klopt die was even op Brabants grond gebied,vandaar die waarschuwing,dat die bui nu afgezwakt is kon niemand weten,zelfde geldt groeie hij verder uit.
Snap je hem nu??
Meer komt er btw niet meer voor vandaag.
Cheers
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Cape waardes en neerstag zijn echt perfect voor morgen in onze streken!! Alleen is het anti-onweerschild van Antwerpen daar niet in verrekend :p
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Je moet het niet zo letterlijk nemen allemaal,die waarschuwingen. Naar mijn weten is enkele ook in geval 1 bui! En klopt die was even op Brabants grond gebied,vandaar die waarschuwing,dat die bui nu afgezwakt is kon niemand weten,zelfde geldt groeie hij verder uit.
Snap je hem nu??
Meer komt er btw niet meer voor vandaag.
Cheers
Bij mij betekent 1 bui: '1 bui'. Enkele betekent voor mij 'meerdere'. Is geen kwestie van letterlijk nemen maar van logica. En op het moment dat ze die waarschuwing uitgaven begon die bui al in te zakken, vandaar dat ik het vreemd vond.
En ik hoef van niemand te horen of er al dan niet iets komt, als er een mens was die zoiets met zekerheid kon zeggen dan was dat een heel rijk mens, is heel het ongrijpbare van het weer dan niet juist wat het zo interessant maakt?! Niet alleen naar jou toe, ik vind het gewoon arrogant dat een mens zoiets definitiefs over zoiets onvoorspelbaars als het weer waagt te zeggen. Wat heb je er aan, om dan later tekunnen zeggen 'zie je nou wel'?
Cape waardes en neerstag zijn echt perfect voor morgen in onze streken!! Alleen is het anti-onweerschild van Antwerpen daar niet in verrekend :pmisschien komt dat door die kerncentrale in doel
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
We zouden dat eigenlijk eens moeten melden. Maarja anders zou bij elke run zo'n plakje geen onweer zijn en de rest er rond wel. Valt waarschijnlijk veel te veel op...
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
volgens noodweer centrale verwachten ze voor gemeente woensdrecht code rood
Woensdrecht (4641)
Waarschuwing vooraf vanwege onweer,
waarschuwingsniveau rood verwacht
geldig van: woensdag, 23. mei 2012, 17:00 uur
geldig tot: donderdag, 24. mei 2012, 08:00 uur
geldig voor: alle hoogtes
Cape waardes en neerstag zijn echt perfect voor morgen in onze streken!! Alleen is het anti-onweerschild van Antwerpen daar niet in verrekend :pmisschien komt dat door die kerncentrale in doelValt vooral op als de buien uit het oosten komen. Als ze uit het zuiden of westen komen is er nooit een 'probleem'.
Raar fenomeen dat de laatste weke nogal opvalt.