Heb ik al paar keer gezegd! Zie een afbeelding van mij paar pagina's terug, zelfs regen raakt hier niet! :p
Sorry... . Had het niet gezien. Ik was even niet mee met alle posts. Maar dat blijkt dan wel dat we het wel eens zijn dat hier geen neerslag of onweer geraakt. We zullen nog enkele keren moeten wachten voor het doorbroken wordt en we de volle ladingen krijgen
Trouwens, ik zie mooie kansen voor komende vrijdag(antwerpen en vele andere stukken van belgië). Als dat zou uitkomen, zouden we er wel eens goed kunnen voorstaan.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Klopt helemaal ! lvaak lijken we goed te zitten maar zodra het dan eenmaal hier is , is de activiteit qua oneer eruit en is het regen... naja moet een keer goedkomen hopelijk morgen!
Ook ik ben nieuw, nouja voor het eerst dat hier wat neerzet, maar al wel langer aangemeld.
Heb vanavond een aantal mooie lichtshow gezien.
Ook die nu over Overijssel trekt, man wat een weer lichten.
Ik zal morgen eens kijken of er nog wat foto's van mij kan plaatsen hier.
Het trekt nu onze richting op, Het onweer complex zakt telkens af maar word ook telkens weer een tikkie zwaarder, Als het nog even doorzet krijgen we er NOGNET mee temaken,
knmi heeft Code geel weer opnieuw afgegeven voor NH, (Die eerder vanavond is ingetrokken)
Wie weet ...... Morgen school en werken, Dus laat het aub hier wel zijn binnen 1 uurtje
Slaaplekker alvast iedereen, En Sterkte met het verwerken dat er geen onweer is geweest voor de mensen die de onweer hebben moetten missen !
Meld verder niks dan af en toe een flitsje.
Op naar morgen peeps. | Gewijzigd: 20 mei 2012, 23:26 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.