dus ik denk dat t wel hier over komt de rommels zijn al hoorbaar.
haha lekker! ik woon apeldoorn Centrum hier nog niks maar ik hoop het! Richting Beekbergen inderdaad flitsen. Zou het dan toch? Ga maar eens die kant op rijden
Ik snap iets niet. bijna de gehele avond mooi onweer in jullie buurten,en nu pas erop af omdat het misschien doorzet? had al heel de avond op weg geweest,zoniet de gehele dag.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
dus ik denk dat t wel hier over komt de rommels zijn al hoorbaar.haha lekker! ik woon apeldoorn Centrum hier nog niks maar ik hoop het! Ik zit nu in Loenen en het bliksemt al hevig hier en de donders zijn goed hoorbaar, zal vanaf nu wel erger worden Loenen is niet ver weg hopelijk komt het ook deze kant op ... | Gewijzigd: 20 mei 2012, 22:15 uur, door Debbieke
| Gewijzigd: 20 mei 2012, 22:15 uur, door Debbieke
dus ik denk dat t wel hier over komt de rommels zijn al hoorbaar.haha lekker! ik woon apeldoorn Centrum hier nog niks maar ik hoop het! Richting Beekbergen inderdaad flitsen. Zou het dan toch? Ga maar eens die kant op rijdenIk snap iets niet. bijna de gehele avond mooi onweer in jullie buurten,en nu pas erop af omdat het misschien doorzet? had al heel de avond op weg geweest,zoniet de gehele dag.Hierin kan ik hem best verdedigen want dat is regio amersfoort waar jij nu over praat! Hier hebben wij alleen aan het begin van deze avond heel iets gehad (mocht bijna geen naam hebben)
dus ik denk dat t wel hier over komt de rommels zijn al hoorbaar.haha lekker! ik woon apeldoorn Centrum hier nog niks maar ik hoop het! Richting Beekbergen inderdaad flitsen. Zou het dan toch? Ga maar eens die kant op rijdenIk snap iets niet. bijna de gehele avond mooi onweer in jullie buurten,en nu pas erop af omdat het misschien doorzet? had al heel de avond op weg geweest,zoniet de gehele dag.
Snap wat je bedoelt. Echter waren er andere verplichtingen....
Het blijft nog steeds grappig om dit plaatje te zien
Gewoon al het onweer, om mijn woonplaats heen, net alsof het bang is voor mij muhaha! | Gewijzigd: 20 mei 2012, 22:16 uur, door Debbieke
| Gewijzigd: 20 mei 2012, 22:16 uur, door Debbieke
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Op de sateliet wordt het alleen maar groter?? | Gewijzigd: 20 mei 2012, 22:16 uur, door Debbieke
Haha, daar was ik ook al naar het kijken. Bij Weert staan er 3 bolletjes en die waren van afgelopen nacht.
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Zou je denken idd dat er mooie wolkenpartijen te zien zouden zijn, maar helaas, alleen één grote grijze massa | Gewijzigd: 20 mei 2012, 22:17 uur, door Debbieke
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten