Zou die bui het gaan halen? Donker is denk ik de avondlucht. Iemand die kan vertellen als die buien Apeldoorn nog bereiken of zakken ze in?
Nee als ik naar links kijk lucht helemaal donkerblauw en rechts rood achtig! kijk zelf maar! Klopt. Maar is dat niet gewoon de avondlucht welke van die kant komt opzetten
misschien maak ik mezelf nu ook wel blij met een dode mus , maar laten we op onweer hopen flikke klappers!
Omroep gelderland heeft het over flinke buien
http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieuws-1/1550341/Noodweer-trekt-over-Gelderland-1.htm
Man man man wat een MEGA spektakel was dat zeg!!!
In jaren niet zo veel, en zo mooi onweer gezien !!
Ik heb tussen een aantal weilanden gestaan met de auto, en denk dat ik wel 30 inslagen heb gezien/gehoord binnen een aantal kilometer om me heen, niet normaal wat een geweld zeg. En CC`s CG`s enz enz.. Ik denk dat ik zowat wel alles van onweer zojuist gezien heb wat er valt te zien..
Zo, nu nog even lekker natrillen, en wil de mensen die die bui nog gaan krijgen, heel veel plezier wensen!Vertel vertel......krijg ik die?????
| Gewijzigd: 20 mei 2012, 22:02 uur, door Debbieke
Zou dat niet de onstabiele lucht voor morgen zijn? Zo dadelijk kakt alles in om dan morgen te activeren? Ben maar een leek hoor :p
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
dus ik denk dat t wel hier over komt de rommels zijn al hoorbaar.
haha lekker! ik woon apeldoorn Centrum hier nog niks maar ik hoop het!
Ik zit nu in Loenen en het bliksemt al hevig hier en de donders zijn goed hoorbaar, zal vanaf nu wel erger worden
dus ik denk dat t wel hier over komt de rommels zijn al hoorbaar.
haha lekker! ik woon apeldoorn Centrum hier nog niks maar ik hoop het! Richting Beekbergen inderdaad flitsen. Zou het dan toch? Ga maar eens die kant op rijden