Zou die bui het gaan halen? Donker is denk ik de avondlucht. Iemand die kan vertellen als die buien Apeldoorn nog bereiken of zakken ze in?
Voor heel Westelijke deel was code geel afgegeven va, 15 uur gedurende ca 7 uur,
Nu hebben wij opeens code Groen (niets dus) !!
Weste, met name NOORDHOLLAND heeft nog NIETS gehad, laatste die ik me kan heugen was eenmalig 12 augustis, 2011
Waarom hebben wij bijna nooit onweer? en waarom liegt knmi voor de 100e keer !?
Nee hoor, KNMI heeft helemaal niet gelogen! de verwachting klopte als een bus!!
Vanmorgen rond een uur of 12 heeft het in de wieringermeer geonweerd, in de rest van Noordholland overigens ook flinke plensbuien, klopte ook met de verwachtingen gisteravond.en het zijn verwachtingen he, ze pretenderen helemaal niet 100% correct te zijn, dus feitelijk kunnen ze niet liegen. | Gewijzigd: 20 mei 2012, 21:37 uur, door lotsofjazz
Gebeurt vaker de laatste dagen...Dacht ik eerst ook maar meerdere radars geven het aan, dan sluit je het ook wat makkelijekr uit.
Het zou wel kunnen, da's waar.
Misschien iemand van HvH hier op het forum die dit kan bevestigen ??
| Gewijzigd: 20 mei 2012, 21:47 uur, door Bronk
Zou die bui het gaan halen? Donker is denk ik de avondlucht. Iemand die kan vertellen als die buien Apeldoorn nog bereiken of zakken ze in?
Nee als ik naar links kijk lucht helemaal donkerblauw en rechts rood achtig! kijk zelf maar!
Gebeurt vaker de laatste dagen...Dacht ik eerst ook maar meerdere radars geven het aan, dan sluit je het ook wat makkelijekr uit.
sorry maar gezien de omstandigheden vrijwel onmogelijk.......
Het zou wel kunnen, da's waar. Misschien iemand van HvH hier op het forum die dit kan bevestigen ??Geen bui.
Valse echo! kijk recht op HVH zie alleen zonlicht van de zon die onder is. En sluier thats it
| Gewijzigd: 20 mei 2012, 21:45 uur, door Marga
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Nee als ik naar links kijk lucht helemaal donkerblauw en rechts rood achtig! kijk zelf maar! Klopt. Maar is dat niet gewoon de avondlucht welke van die kant komt opzetten
Geen bui.
Valse echo! kijk recht op HVH zie alleen zonlicht van de zon die onder is. En sluier thats it
Klopt, vanuit Heenvliet richting HvH zie ik hetzelfde. Geen spoor van buien.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Nee als ik naar links kijk lucht helemaal donkerblauw en rechts rood achtig! kijk zelf maar! Klopt. Maar is dat niet gewoon de avondlucht welke van die kant komt opzetten
misschien maak ik mezelf nu ook wel blij met een dode mus , maar laten we op onweer hopen flikke klappers!
Daar had het KNMI nog niet voor gewaarschuwd.
http://www.nu.nl/binnenland/2814925/knmi-waarschuwt-fikse-onweersbuien-.html
"Noodweer zorgde zondagmiddag in onder meer Brabant al voor overlast." | Gewijzigd: 20 mei 2012, 21:51 uur, door fransamsterdam
Man man man wat een MEGA spektakel was dat zeg!!!
In jaren niet zo veel, en zo mooi onweer gezien !!
Ik heb tussen een aantal weilanden gestaan met de auto, en denk dat ik wel 30 inslagen heb gezien/gehoord binnen een aantal kilometer om me heen, niet normaal wat een geweld zeg. En CC`s CG`s enz enz.. Ik denk dat ik zowat wel alles van onweer zojuist gezien heb wat er valt te zien..
Zo, nu nog even lekker natrillen, en wil de mensen die die bui nog gaan krijgen, heel veel plezier wensen!