Dat noem je zeevlam. Heeft Zeeland de gehele dag al last van,niet pot dicht maar wel grauw en nevelig.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Citaat van mrijkhals, zondag 20 mei 2012, 21:26 uur Citaat van jewaitit, zondag 20 mei 2012, 21:23 uur Mooie wolk die ik onderweg zag! Zou nog wel is een bui kunnen gaan worden.
WHOOWWWW, lijkt wel een paddo
Ja echt indrukwekkende wolk was dat (helaas is hij weggehaald...)
Het is erg onrustig in de lucht, maar mooi om zulke dingen dan te kunnen zien. Zulke wolken zie je niet elke dag.
edit: hij staat nu in de onweer fototopic ;p
| Gewijzigd: 20 mei 2012, 21:30 uur, door jewaititDat noem je zeevlam. Heeft Zeeland de gehele dag al last van,niet pot dicht maar wel grauw en nevelig.
Ik denk niet dat het zeevlam is. Hier ook al de ganse dag zo grijs als wat. En nu steekt ook hier de mist op. En ik woon te ver van zee af. Dus zeevlam is het niet mijn inziens.
Onweersdagen: 0
Vaak eindigt het dan wel in een donderdtje maar vandaag slaan we over...
| Gewijzigd: 20 mei 2012, 21:29 uur, door mrijkhals
Onweersdagen: 0
Dat noem je zeevlam. Heeft Zeeland de gehele dag al last van,niet pot dicht maar wel grauw en nevelig.
Ik denk niet dat het zeevlam is. Hier ook al de ganse dag zo grijs als wat. En nu steekt ook hier de mist op. En ik woon te ver van zee af. Dus zeevlam is het niet mijn inziens.
Wel zeevlam,alleen de gehele dag zat alles op zee,en lichtelijk aan land,en nu de zon onder gaat knalt het het land op.
Zoek maar op.
Als ik het echt fout heb,zal ik het direct toegeven. Dat doe ik dan alsnog maar ben er heilig van overtuigt | Gewijzigd: 20 mei 2012, 21:31 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
@ de rest die wel goed onweer hebben gehad en nu nog krijgen: ik verwacht natuurlijk wel spectaculaire onweersvideo's en foto's, volgens mijn ouders die onderweg naar huis waren flitste het op de A2 ter hoogte van den bosch behoorlijk met mooie donkere luchten, dus ben benieuwd!