Klaar maken voor noodweer (Botlek,dus veel inslagen) Ziet er goed uit,mooi dat de stroming gedraaid is!
Werk ook in de botlek maar vandaag lekker vrij gelukkig . We krijgen nog wel wat hier.
Zeker,ziet er goed uit.
Jij geluk,ik heb vrij zicht en toch lekker rustig. Komt helemaal goed,camera en cam en statief heb ik ieder geval bij omdat ik wist dat er wat kwam
Ik verwacht er niet veel van. In de kustprovicies is de temperatuur behoorlijk gedaald en de buienactiviteit zal wel uitdoven. Helaas!!!
Klaar maken voor noodweer (Botlek,dus veel inslagen) Ziet er goed uit,mooi dat de stroming gedraaid is!
Werk ook in de botlek maar vandaag lekker vrij gelukkig . We krijgen nog wel wat hier.
Zeker,ziet er goed uit.
Jij geluk,ik heb vrij zicht en toch lekker rustig. Komt helemaal goed,camera en cam en statief heb ik ieder geval bij omdat ik wist dat er wat kwam
Ik verwacht er niet veel van. In de kustprovicies is de temperatuur behoorlijk gedaald en de buienactiviteit zal wel uitdoven. Helaas!!!
Zegt niks.
2 weken terug ook 11 graden in de avond en heftig onweer 3 uur lang!
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Ik weet het, hier precies hetzelfde geval. Wij zitten opgescheept met die regen, dat maakt het helemaal erg. Dan heb ik liever het zonnetje zodat ik lekker buiten kan zitten en niet van dat herfstachtig weer. Maar ja ik ga pas klagen als het September is en we nog niks gehad hebben.
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Helemaal ongelofelijk, dit jaar nog maar 1 flits gezien en nu dit:
*tekst* Ik begrijp je wel het is niet leuk als het onweer net verbijtrekt maar je kunt toch evengoed genieten van die prachtige foto's en mooie reacties van mensen die het wel meemaken.Volgende keer is het misschien aan jou en moet de rest maar staan toekijken
En als deze nou eens uitkomt: http://europa.buienradar.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=fcmb | Gewijzigd: 20 mei 2012, 19:27 uur, door belgje
Sorry ! *Edit Debbieke: plaatjes uit quote gehaald!*
Het is pas mei. De zomer en de echte onweerskansen moeten nog komen + de avond is nog lang niet voorbij! | Gewijzigd: 20 mei 2012, 19:31 uur, door Debbieke
Helemaal ongelofelijk, dit jaar nog maar 1 flits gezien en nu dit:
*tekst* Ik begrijp je wel het is niet leuk als het onweer net verbijtrekt maar je kunt toch evengoed genieten van die prachtige foto's en mooie reacties van mensen die het wel meemaken.Volgende keer is het misschien aan jou en moet de rest maar staan toekijken Tuurlijk, en ik wil de pret ook niet drukken hoor,
Maar dit is voortaan elke keer zo, dadelijk is het hoogseizoen, en dan moet ik aan de bak met werk, en die vrije tijd die ik nu haal omdat er weinig mensen rondlopen op de campings heb ik dan niet meer.
Maarja, het is maar zo, dan maar blij dat het komende dagen elke dag 26 graden hier gaat worden heerlijk!
Wow Wow en nog een WoW!!
schrale troost is dat we ons dadelijk moeten verdedigen tegen de mensen die zeggen dat limburg er altijd goed voor ligt !
Trekrichting is tot nu toe richting Groningen-Stad ( hij moet dus goed activeren en die richting houden )
Echter waar hij exact heengaat en of hij nog verder activeerd is nooit te zeggen.
Zeker,ziet er goed uit.
Zegt niks.
2 weken terug ook 11 graden in de avond en heftig onweer 3 uur lang! Ja toen was de temperatuur op 3000m -15 en op 5000m -33. Nu op 3000m -1, dus bij +13 tot +16 aan de grond is de onstabiliteit op dit moment in de kustprovincies ver te zoeken. Ook elders zal het na 20:00u wel afnemen.
Natuurlijk hoop ik dat ik het mis heb!
| Gewijzigd: 20 mei 2012, 19:35 uur, door Ben47