*plaatje* -Schitterende foto
-En de Waarschuwing van noodweercentrale is aangepast voor belgië
| Gewijzigd: 20 mei 2012, 19:10 uur, door belgje
Klaar maken voor noodweer (Botlek,dus veel inslagen) Ziet er goed uit,mooi dat de stroming gedraaid is!
Werk ook in de botlek maar vandaag lekker vrij gelukkig . We krijgen nog wel wat hier.
En harde knallen, niet normaal joh !!
Zit een keer goed mee hier, prachtig, prachtig, prachtig !!
En harde knallen, niet normaal joh !!
Zit een keer goed mee hier, prachtig, prachtig, prachtig !!
Ik overtref je... vanaf 17u onweert het hier, nu dus 2 uur en 15 min. Wel even zo goed als droog maar er komt nu snel weer een bui vanuit het oosten. Luid gerommel.
Klaar maken voor noodweer (Botlek,dus veel inslagen) Ziet er goed uit,mooi dat de stroming gedraaid is!
Werk ook in de botlek maar vandaag lekker vrij gelukkig . We krijgen nog wel wat hier.
Zeker,ziet er goed uit.
Jij geluk,ik heb vrij zicht en toch lekker rustig. Komt helemaal goed,camera en cam en statief heb ik ieder geval bij omdat ik wist dat er wat kwam
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
In Horst aan het Maasje is het ook begonnen, met het onweer spectakel.
Het is NOG droog, en het rommelt aan een stuk door, en dat komt vanuit de richting Venlo en Duitsland.
De wind is behoorlijk aan het toe nemen, en het is stikke benauwd buiten.
Ik wens iedereen veel kijk en luistergenot.
Groet van Roberto.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Helemaal ongelofelijk, dit jaar nog maar 1 flits gezien en nu dit:
Hee, kijk eens aan dat gebied trekt recht op mij af
Uh wat doe je nou? En ja hoor er ontstaat van alles in noord brabant.
-_-' wat is dit , regen? meen je dit
Het is ongelofelijk hoe hard ik hier zeik ik weet het.
Maar moeder natuur flikt dit me al voor de 3e keer dit jaar, en ik wordt er helemaal niet goed van>
Wat er nog gaat komen dan? Nou eigenlijk helemaal niets.
Sorry !