Als je op buienradar kijkt zie je dat de buien zich meer richting het westen bewegen, Dus hopelijk toch nog kunnen genieten vanavond/vannacht Ik denk het haast wel, als ik zo naar buiten tuur. De bui komt langzaam aan richting Utrecht
En balen dat ik de cape waarde's het niet doen op deze site.
Die doet het wel, goed lezen wat er staat! "Staat er bij Conv. Temp 999 dan is er een nieuwe run bezig"
De hele middag al? Apart
Hier al wat wolkjes in het zuiden, we wachten het af...
Sterker nog, het hele jaar al Die doen het dus inderdaad niet.
Volgens mij werkten de kaarten eerder vandaag nog wel...
Heb tenminste andere waarden gezien dan 999.
Als je op buienradar kijkt zie je dat de buien zich meer richting het westen bewegen, Dus hopelijk toch nog kunnen genieten vanavond/vannacht Ik denk het haast wel, als ik zo naar buiten tuur. De bui komt langzaam aan richting Utrecht
Dat zou mooi zijn shelfcloud, het schijnt vanmorgen om een uur of 5 a 6 flink gespookt te hebben in de regio Rijnmond. Ik zelf vetrok na een avondje stappen in rotterdam om 3uur naar huis en toen heb ik alleen maar hevige regen gehad
Die bui van belgie die groeit en krijgen we hier geloof ik echt nog wel iets van mee.
tuurlijk krijg je daar nog iets van mee. maar of die aan het groeien is ? niet zo fel hoor
Die bui van belgie die groeit en krijgen we hier geloof ik echt nog wel iets van mee.
Het is niet bedoeld als negativiteit.
Zie het meer als realistisch zijn en kijken naar de feiten
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Ik kan soms wat pessimistisch zijn.
idd nou maar hopen dat het aanhoud maar verwacht eigenlijk ook nog wel een paar buien vanuit het oosten die opgroeien, kan hier iig een zooi bloemkolen zien ten oosten van mij
Dat is te merken, straten staan blank en de brandweer heeft de eerste melding voor wateroverlast al te pakken hier. Riolering heeft het ook zwaar, alles in huis begint te borrelen
Het is niet bedoeld als negativiteit.
Zie het meer als realistisch zijn en kijken naar de feiten
heb het niet over iedereen die iets minder leuks neer zet om te lezen..
Meer de doem denkers maar goed..
Misschien groeit ie niet super en waaien die wolkentoppen uit elkaar..
Het kan ieder moment weer omslaan.. is niks over te zeggen.
Zo heftig ziet het er niet uit voor Zuid-Limburg op dit moment, volgens Buienradar. Dus wie weet
Overdrijven is natuurlijk ook een vak.
Voor heel Limburg-zuid staan er 4 meldingen van dienstverlening op P2000.
Dat valt dus allemaal wel mee.