Mooie voorbode van de Belgische buien, die er aan komen.
Alweer een onweersdag voor Den Bosch!
Ja qua onweer zitten we dit jaar niet verkeerd. En er ontstaat genoeg bij ons.
het is op dit moment hier in Drachten ruim 26 graden.
Als ik de buienradar zo kijk zal Friesland voor het grootste deel verschoond blijven...
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
de activiteit gaat er uit...alweer
inderdaad. bui hangt hier nog klein beetje over en ik heb al lange tijd geen onweer meer gehoord
de activiteit gaat er uit...alweer
inderdaad. bui hangt hier nog klein beetje over en ik heb al lange tijd geen onweer meer gehoord
Zeg ik,toppen waaien uiteen wat goed waarneembaar is op de satalliet beelden.,en de stroming is wat aan het draaien.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
valt het jouw ook op dat de stroming meer oostelijk word en de buien richting het westen bewegen
Haha, er was onweer vanochtend? Ik heb echt helemaal niets gehoord inderdaad. Ik werd dan ook om 14:00 pas wakker.
En balen dat ik de cape waarde's het niet doen op deze site.
Die doet het wel, goed lezen wat er staat! "Staat er bij Conv. Temp 999 dan is er een nieuwe run bezig"
De hele middag al? Apart
Hier al wat wolkjes in het zuiden, we wachten het af...
Sterker nog, het hele jaar al Die doen het dus inderdaad niet.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Als je op buienradar kijkt zie je dat de buien zich meer richting het westen bewegen, Dus hopelijk toch nog kunnen genieten vanavond/vannacht
Als je op buienradar kijkt zie je dat de buien zich meer richting het westen bewegen, Dus hopelijk toch nog kunnen genieten vanavond/vannacht
Inderdaad. Maar dan zit er in die onderste lijn nog een heel gat in, en ik heb een donkerbruin vermoeden dat dat over ons heen komt en niet het echte werk .