Dus alkmaar krijgt vanavond onweer ??
Weer-online,
Weer.nl
Weer.com
Buienradar,
knmi,
Geven allenmaal regen aan, En sommige site's zelfs alleen een spatje regen, 02 MM
(Mod waar van ik de naam kwijt ben,)
Kan je iets meer uitleg geven waarom we eventueel onweer zouden kunnen krijgen hier in NH ? (Al bijna een jaar geen onweer dondertje meer geweest) Hoewel we wel al 10x code geel hebben gekregen van knmi,
ps, Complimenten aan u/Jou, Je hebt altijd van die mooie radar's waar alles mooi op de zien is
+ Waarom is zuiden/oosten weer DONKER gekleurt en West Groen of matig geel?
Nou hoor ik het hier vlakbij Apeldoorn toch echt rommelen geduld geduld
Dat lijkt inderdaad zo maar hij lijkt te gaan exploderen zoals die ineens groeit op de Sat24 beelden.
http://wolken.buienradar.nl/nl/nl
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Hoop daat het complex uit Belgie over heel nederland trekt, hebben we i.i.g. allemaal wat gehad. | Gewijzigd: 20 mei 2012, 16:53 uur, door richard
ik ben erg benieuwd of delen van Friesland er ook mee te gaat maken krijgen. Sowiezo Limburg zal de volle lading krijgen de komende uren. Jammer dat ik nu net weer aan de verkeerde kant woon of gaat Friesland toch nog te maken krijgen met onweer? | Gewijzigd: 20 mei 2012, 16:54 uur, door dutchweatherman
de wolken zijn ook spectaculair!
Mooie foto's! Zelf zie ik hier niet zoveel van, zit er midden in. Momenteel is het alweer droog en geen onweer te horen meer. Afwachten tot er een paar nieuwe gaan ontstaan of op die vanuit België.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
storing?
overigens gaan die buien verschrikkelijk langzaam zeg! zal wel nog ff duren tegen dat het Nederland bereikt
Ik zie 'm al aankomen!!
Best chase!!
28-06-2011
10-09-2011
10-05-2012
Dat lijkt inderdaad zo maar hij lijkt te gaan exploderen zoals die ineens groeit op de Sat24 beelden.
Volgens mij blijft die gewoon "op niveau". Niet inzakken, niet uitbreiden.... Westkant kakt aardig in.
*knip*
Mvg Tatanka komt het hier wel dan denk je???
Lijkt mij toch wel Mrkos....gewoon heel veel geduld hebben volop kansen hoor en anders dr rest van de week wel duurd niet lang meer dan kunnen wij ook genieten van onze eerste goeie onweer | Gewijzigd: 20 mei 2012, 17:11 uur, door Tatanka