Als aller eerst, Ik ben sinds vandaag nieuw lid, wel ken ik onweer-online een klein jaartje,
Ik vind het echt een top site, alle informatie die ze je geven, En dat anderen kunnen schrijven wat voor weer het acuteel bij hun is,
oftewel deze site is echt ''SUPER'' !!
Maargoed, Ik had een vraag !, als ik zo van pagina 1 tot pagina 15 lees zie ik een groot verschil, De ene zegt ::
- Zwaaronweer over heel nederland
De ander zegt :
- Geen onweer, alleen regen,
Maar wat is nou werkelijkheid ?.. Kan iemand mij vertellen of er onweer komt in provincie Noordholland, (West) (Alkmaar) ???
Ben zeer benieuwd, ik hou het weer al 5 dagen nouwlettend in de gaten maar snap er echt geen snars meer van ?.. Mvg
ow sorry 2 keer dit bericht geplaats(internet op t werk is beetje traag) kan iemand deze verwijderen | Gewijzigd: 20 mei 2012, 16:35 uur, door franny
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Welkom.
Het gebiedje die nu boven belgië hangt bevat Onweer.
Bij Apeldoorn hangt er momenteel ook een buitje met onweer.
Voor de rest valt het allemaal af te w8ten.
Als aller eerst, Ik ben sinds vandaag nieuw lid, wel ken ik onweer-online een klein jaartje,
Ik vind het echt een top site, alle informatie die ze je geven, En dat anderen kunnen schrijven wat voor weer het acuteel bij hun is,
oftewel deze site is echt ''SUPER'' !!
Maargoed, Ik had een vraag !, als ik zo van pagina 1 tot pagina 15 lees zie ik een groot verschil, De ene zegt ::
- Zwaaronweer over heel nederland
De ander zegt :
- Geen onweer, alleen regen,
Maar wat is nou werkelijkheid ?.. Kan iemand mij vertellen of er onweer komt in provincie Noordholland, (West) (Alkmaar) ???
Ben zeer benieuwd, ik hou het weer al 5 dagen nouwlettend in de gaten maar snap er echt geen snars meer van ?.. Mvg
Momenteel ontstaan er nieuwe buien boven het centrum van Nederland. Trekrichting zit wel goed richting Alkmaar.
Nu nog dik 26 graden hier, brand weg in de zon!!
Schitterende foto!
Het is nu gewoon wachten op de buien die gaan ontstaan.
Dat uit Belgie trekt ook al bijna Nederland in. | Gewijzigd: 20 mei 2012, 16:36 uur, door Diem
Heb momenteel de stream aan
Link: http://superstormchase.webnode.nl/live-stream-/
Best chase!!
28-06-2011
10-09-2011
10-05-2012
Nu nog dik 26 graden hier, brand weg in de zon!!
Schitterende foto!
Het is nu gewoon wachten op de buien die gaan ontstaan.
Dat uit Belgie trekt ook al bijna Nederland in.
Ja buien trekken richting Nederland. Maar snel komen ze er niet aan. Weinig wind ook in de bovenste luchtlagen.
Heb momenteel de stream aan
Link: http://superstormchase.webnode.nl/live-stream-/
Zo kan ik toch nog onweer zien vandaag