ik hoop dat ruurd gelijk heeft en we vandaag weer kunnen gaan genieten.
nu in ieder geval ff van het mooie weer, voorals nog.
de kater van gisteravond is al met de noorderzon verdwenen dankzij het mooie weer hier.
en gedoe zoals ze moeten altijd mij hebben. Dit is een topic over onweerskansen dus kom
met kaartjes, verwachtingen en ontwikkelingen.
We hebben het weer nou eenmaal niet onder controle dus het is gewoon een kwestie van geluk hebben.
Dank jullie zeer.
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Hopelijk wordt het wat met het onweer vanmiddag en vanavond! Ik houd de moed erin!
Edit: inmiddels regent het ook.
Het onweer is voor het grootste gedeelte eruit, op wat lichte gerommel na. Laat de rest morgen maar komen!
ooooh wat een nacht hier zeg! Wordt ik wakker van wat gerommel en geflits in de verte, en in ene uit het niets, zonder dat er ook maar een druppel regen bij viel, FLITS-BOEM! Dat was hier echt heel dichtbij en een hele felle flits. Ik schrok me helemaal de pestpleuris! Ik ben gelijk opgestaan om de stekkers eruit te trekken en de ramen dicht te doen. Maar daarna gewoon weer wat gerommel en geflits op een afstandje, en maar een klein beetje regen. Fijn dat droge onweer, heb daarna nog een uur wakker gelegen, puur van de schrik! Maarrr, het smaakt naar meer! Ik hoop dat het niet zo wordt als begin september vorig jaar, toen werd er heel veel verwacht, heeft het 's ochtends geonweerd, de hele dag onwijs benauwd en er gebeurde helemaal niets meer... Ik hoop dat nu alle ingrediënten voor een goed onweer volop aanwezig zijn en blijven!
de bui die bijna aan de grens zit zal wel nog langskomen
kijk maar ff naar de neerslaghoeveelheden voor zuid-frankrijk voor vandaag,morgen,overmorgen.
http://www.weerdirect.nl/verw.htm
| Gewijzigd: 20 mei 2012, 12:37 uur, door belgje
Pech....??? of zal de bewolking nog gaan oplossen...?? Een jasje? je bent gek hahaha tis warm. nogal veel temperatuurverschillen
plaatje
Het is hier toch echt warmer dan dat plaatje aangeeft, hier schijnt de zon nu best goed en het is in de schaduw zo'n 24 graden, in de zon net ruim 28! Feeling hot hot hot....
de bui die bijna aan de grens zit zal wel nog langskomen
kijk maar ff naar de neerslaghoeveelheden voor zuid-frankrijk voor vandaag,morgen,overmorgen.
http://www.weerdirect.nl/verw.htm
grote neerslaghoeveelheid daar in zuid-frankrijk. die bui aan de grens komt richting mij. maar er zit nog geen onweer in.dan heb ik liever niets en straks onweer. maar misschien dat er nog onweer bij komt sewwes, hoop het : )
*foto* en daar zit ook direct onweer in
| Gewijzigd: 20 mei 2012, 13:04 uur, door belgje