22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
Als ik deze bekijk ga ik met de hoofdprijs lopen
http://europa.buienradar.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=fcmb
Citaat van thunderfreak, zaterdag 19 mei 2012, 19:07 uur Citaat van Frans24, zaterdag 19 mei 2012, 18:37 uur Citaat van jenssweerts, zaterdag 19 mei 2012, 18:02 uur Citaat van Frans24, zaterdag 19 mei 2012, 18:00 uur Citaat van jenssweerts, zaterdag 19 mei 2012, 17:57 uur er was hier toch iemand die in duitland woonde die heeft dan mooi geluk;zijn toch stevige buien
trouwens dat lijntje lijkt toch wat naar het westen af te wijkenhttp://www.kmi.be/meteo/view/nl/123361-Neerslagradar.html
Who.....me...??
yes,maar ik wist niet waar weeze lag ik vrees dat het laat zal aankomen bij jouw
volgens mij is de bui in duitsland een leftmover supercell kan nog interresant worden
Deze kant krijgt altijd wat...lucky me..!
Edit Sanwa: KNIP
Zo gaan ze niet trekken joh. regelrechte zuidelijke aanvoer. Dus dan zit je tussen de buien in.
Oeps..zie net dat de linkse lijn weg had moeten zijn....foutje bedankt ...
| Gewijzigd: 19 mei 2012, 21:08 uur, door Marga
Als ik op de radar kijk krijgt Duitsland nu voor de kiezen qua onweer.
Morgen zijn wij aan de beurt met onweersbuien
Alleen voor belgie en limburg is er een kans(je) op onweer nu.
De rest komt morgen aan de beurt
Best chase!!
28-06-2011
10-09-2011
10-05-2012
Als ik op de radar kijk krijgt Duitsland nu voor de kiezen qua onweer.
Morgen zijn wij aan de beurt met onweersbuien
Alleen voor belgie en limburg is er een kans(je) op onweer nu.
De rest komt morgen aan de beurt ben weer helemaal mee
En dan heb ik het over het systeem in Zuid-Frankrijk
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
En dan heb ik het over het systeem in Zuid-Frankrijk
als dat ons land moet bereiken dan zijn we 24/36 uur verder denk niet dat we daar wat temaken mee zullen krijgen bovendien zit frankrijk in een lage druk gebied dus die buien zullen zich vooral sirculeren in frankrijk hoewel de gehele low pressue zone langzaam naar het noorden schuift
Onzin. Westen zal morgen echt niet droog blijven. Dat de cape en temperatuur in het westen wat lager is (wat eigenlijk normaal is in deze tijd van het jaar) is dat in zekere mate niet bepalend voor de buien die gaan vallen. En dus ook niet bepalend voor de onweersactiviteit. Wat wel bepalend zal zijn morgen is een aanlandige dan wel aflandige wind. En vooral, hoelaat dit zal gebeuren i.c.m. het ontstaan en trekrichting van de buien. | Gewijzigd: 20 mei 2012, 11:24 uur, door koen17
Onzin. Westen zal morgen echt niet droog blijven...........................
Morgen ZO komt de tong over een groot deel van de Benelux te liggen met dan overal kans op onweersbuien. In een brede westelijke strook lijkt me de kans kleiner te zijn tgv de aanlandige wind. Ook ZO weinig problemen ((geen organisatie noch dynamisch actieve buien) maar lokaal wel kans op intens onweer gezien de toppen >10km.
Al dus Karim | Gewijzigd: 19 mei 2012, 22:07 uur, door Bronk
Onzin. Westen zal morgen echt niet droog blijven. Dat de cape en temperatuur in het westen wat lager is..........................
Mee eens.
het is altijd makkelijk om te zeggen Westen niks en Oosten wel.
Kaarten zien er idd voor geheel Nederland goed uit en dat is niets minder dan de waarheid. Duimzuigen kennen we allemaal als het om het Westen gaat.
Het westen is het westen en ligt het dichts bij die vissenkom,maar dat zegt helemaal niks. 1 ding is wel zeker,en dat is dat het Noorden letterlijk achter blijft met alles,dat laten de kaarten ook zien.
kansen mss dan wel minder voor het westen,maar dat moeten we allemaal morgen dan wel zien,zal niet de eerste keer zijn dat de beste klappen hier vallen.
Voorlopig ga ik er dus vanuit dat het Westen ook in de prijzen valt! Aaanlandige wind zal invloed hebben op een smalle kuststrook. Als dat alles is zie ik geen probleem voor een belemmering voor Onweer. | Gewijzigd: 19 mei 2012, 22:07 uur, door Bronk
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Onzin. Westen zal morgen echt niet droog blijven. .................
Mee eens.
het is altijd makkelijk om te zeggen Westen niks en Oosten wel.
Kaarten zien er idd voor geheel Nederland goed uit en dat is niets minder dan de waarheid. Duimzuigen kennen we allemaal als het om het Westen gaat.
Klopt helemaal. Heb al heel vaak gezien dat het westen door iedereen werd afgeschreven... maar dan het dan toch (meestal) ten zuiden van de lijn alkmaar/ friesland toch nog los kan gaan. En een beetje zeewind is niet eens een heel grote belemmering want de buien kunnen in de situatie van morgen getriggerd worden (maar let op: dit kan echter ook omgekeerd) Alles zal morgen afhangen van de temperatuur, onstabiliteit etc...
Persoonlijk verwacht ik morgen echter wel weinig spektakel ten noorden van alkmaar en westen van leeuwwarden. | Gewijzigd: 19 mei 2012, 22:12 uur, door Bronk
Voor de chat klik je hier http://www.onweer-online.nl/chat/ | Gewijzigd: 19 mei 2012, 22:46 uur, door Bronk
die neemt niet in activiteit toe omdat het in dit geval gaat om de dagelijkse gang..... Morgenmiddag heb je meer geluk