er zijn toch al wat buitjes aan het ontstaan in frankrijk voorlopig zonder onweer ik hoop op een voorproefje vandaag
*Edit Debbieke: quote ingekort!
| Gewijzigd: 18 mei 2012, 10:23 uur, door Debbieke
Actueel nog niet veel aan de hand, de buien vanuit het zuiden lopen nog stuk tegen de te droge lucht maar......... de motor draait warm!
| Gewijzigd: 18 mei 2012, 08:39 uur, door Bart Standaert
West-Duitsland heeft volgens GFS nu de mooiste papieren, hopen dat het nog ietsjes naar het westen verplaatst.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
ja maar voor zondag en de rest van de week is het beter geworden | Gewijzigd: 18 mei 2012, 12:36 uur, door Bart Standaert
als ik op weerdirect kijk zie ik de kansen voor zondag het best aan de kust
*plaatje*
en zoals gewoonlijk gaat het op en neer met locaties voor de beste kansen... zullen we het gewoon zondag afwachten? Graag wel aan het einde van de dag als het komt, kunnen we overdag nog lekker in de tuin zitten
*plaatje*
en zoals gewoonlijk gaat het op en neer met locaties voor de beste kansen... zullen we het gewoon zondag afwachten? Graag wel aan het einde van de dag als het komt, kunnen we overdag nog lekker in de tuin zitten
daar ben ik mee eens! het liefst in de avond!
Haha lekker positief dan xD
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen