en hier van de zwarte cross: http://www.ideaal.org/fotoboek.php?id=2080&titel=Noodweer:-Zwarte-Cross-getroffen
En graag gedaan die aanvulling!
(ook nog interresse in een filmpje van de schade en de politiewoordvoerder? )
Nou bedankt etten-achterhoek dat hoeft niet hoor bedankt voor je toedrage....maar ik wil het gewoon bij echt filmpjes houden met bliksemactiviteit dr in en randverschijnschelen...nogmaals bedankt.
Mvg Tatanka
(daar ik bij een lokale omroep werk heb ik dus regelmatig bij dit soort dingen de gevolgen in beeld.)
Je zou dus ook vorig jaar het Pukkelpopdrama nog kunnen vermelden, is ook onweer en andere weersfenomenen tezamen. (moeten genoeg filmpjes van op youtube staan.)
M.Vr.Gr. Paul | Gewijzigd: 28 mei 2012, 19:22 uur, door Etten-Achterhoek
(daar ik bij een lokale omroep werk heb ik dus regelmatig bij dit soort dingen de gevolgen in beeld.)
Je zou dus ook vorig jaar het Pukkelpopdrama nog kunnen vermelden, is ook onweer en andere weersfenomenen tezamen. (moeten genoeg filmpjes van op youtube staan.)
M.Vr.Gr. Paul
Grrr helemaal verkeerd dr bijgezet door mij..ik zal het morgen ff goed zetten als Update..sorry voor de late reactie mvg Tatanka zzzzzzzzzzzzzzzzzz
De hele insteek van deze topic is om de onweersloze dagen door te komen en af en toe in deze topic terug te genieten van zwaar onweer,bliksems,windhozen,dowbursts...vandaar gelieve alleen filmpjes..dat kijkt nl gewoon wat fijner
Dus zet ze of gooi ze hier neer:
Mvg Tatanka