Ik heb het idee dat de wolken hier steeds van koets veranderen dus dat kan wel, nu ook wat wervelingetjes en krullen in de wolken....
gedonder ten noorden en ten zuiden/zuidwesten van me.
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
Om en nabij 12 uur was het even heftig, ik stond bij de school te wachten toen er flinke klappers vielen. De kinderen stoven als een stel geschrokken hazen alle kanten op. Op weg naar huis stortregende het. Wat heet, het sneeuwde zelfs even! Daarna ging de sneeuw over in fijne hagel. Er is water genoeg naar beneden gekomen. 's Morgens was de temp nog best aangenaam, maar in zeer korte tijd kwakte die omlaag, er kwamen zelfs ademwolkjes uit onze monden. We zijn met de verwarming lekker aan weer naar school gereden.
Ben benieuwd wat deze buien verder naar het oosten gaan doen. Afzwakken of intensiveren. Veel plezier in elk geval!
Edit: ik ben trouwens Linde, honingboom is de naam waarmee ik inlog. Kan iemand mij weer terugveranderen?
Edit Sanwa: Je naam staat nu weer goed. | Gewijzigd: 15 mei 2012, 13:32 uur, door Sanwa
Heb ik ook al last van!
Edit Sanwa: Hoe moet die van jou worden dan? | Gewijzigd: 15 mei 2012, 13:33 uur, door Sanwa
Ik zit vandaag vlak bij de koepel. Maar dit was denk ik ver te horen.. | Gewijzigd: 15 mei 2012, 13:34 uur, door necause
Ik zit vandaag vlak bij de koepel. Maar dit was denk ik ver te horen..
Ik keek toevallig net naar buiten toen de flits en hele harde klap volgde, ik trilde letterlijk op mijn bureaustoel. Hij sloeg één huizenblok verder in, welk huis weet ik niet precies.
Edit: de wind verandert wel snel van richting. Potje draaitollen. | Gewijzigd: 15 mei 2012, 13:45 uur, door Linde
Nou moe, da;s vlak bij mij en ik heb er niet veel van meegekregen behalve dat ik dacht "zo, dat gaat tekeer daar ".
al vijf minuten geen klap meer gehoord..
edit:
dus net als je op verzenden drukt een hele harde | Gewijzigd: 15 mei 2012, 13:49 uur, door jcroon