Of we stemmen op http://www.nujij.nl/algemeen/tornado-in-nederland.16990964.lynkx#axzz1ueuDL9jT
| Gewijzigd: 12 mei 2012, 16:41 uur, door Debbieke
wel appart dat ze in de nieuwsberichten van die dag 'noodweer blijft uit' zetten Ik denk dat je voor "noodweer" meer schade en ernstiger overlast op uitgebreidere schaal, een groter gebied, moet hebben.
Overigens had de Telegraaf het wel over "noodweer", misschien we de beste indicatie dat het over het grotere geheel genomen wel meeviel.
wel appart dat ze in de nieuwsberichten van die dag 'noodweer blijft uit' zetten Ik denk dat je voor "noodweer" meer schade en ernstiger overlast op uitgebreidere schaal, een groter gebied, moet hebben.
Overigens had de Telegraaf het wel over "noodweer", misschien we de beste indicatie dat het over het grotere geheel genomen wel meeviel.
noodweer houd in dat stormen voor grote schade kan aanrichten
tornados/downbursts zijn er geweest dat staat voor noodweer
noodweer wil niet zeggen dat heel nederland er gelijk mee te maken zou hebben bovendien is het ruim van tevoren gezegt dat het in het zuidoosten plaats zal vinden
| Gewijzigd: 13 mei 2012, 09:27 uur, door NitroGenetics
Des ondanks heb ik die avond rondom Oss nog plezier gehad met het onweer.
Mijn chase gebied: Arnhem-midden Limburg en van Den Bosch tot Kleve/Emmerich/Goch en verder Duitsland in.
Des ondanks heb ik die avond rondom Oss nog plezier gehad met het onweer.
Dat is wel zuur ja