Niels
Niels
plaats ze zou ik zeggen! ben benieuwd
Dit is even een addertje, vorig jaar oktober gemaakt, ik zal binnen kort even een topic aanmaken met beetjes in maleisie. Heb daar twee jaar geleden nogal wat toffe beestjes en reptielen gezien:P Ik moet die foto's allemaal even verkleinen... Zijn namelijk tussen de 3 en 5 mb per fotoXD
het zit hier wel weer vol met ringslangen die ga ik binnekort ff opzoeken
ik heb ook veel last van foto's verkleinen:s
Dit is even een addertje, vorig jaar oktober gemaakt, ik zal binnen kort even een topic aanmaken met beetjes in maleisie. Heb daar twee jaar geleden nogal wat toffe beestjes en reptielen gezien:P Ik moet die foto's allemaal even verkleinen... Zijn namelijk tussen de 3 en 5 mb per fotoXD
Kijk eens op fochteloerveen bij veenhuizen ook een mooie plek voor reptielen.....Mooie fototo van adder gr
het zit hier wel weer vol met ringslangen die ga ik binnekort ff opzoeken
ik heb ook veel last van foto's verkleinen:s
Dit is op het balloerveld. Je kan het beste naar adders zoeken als het van dat weer is met stapel wolken. Dan weer 5 minuten zon, dan weer 5 minuten geen zon.
Als ze zon even schijnt gaan ze meteen ligge zonnen.
De foto is overgens niet echt natuurlijk. De dag voor deze foto moest ik van staatbosbeheer proberen wat levendbarende hagedissen te vangen om aan kinderen te laten zien. De volgende dag organiseerde IVN namelijk een natuur educatie dag en het is dan leuk om te laten zien wat er leeft. Eerst ga je natuurlijk met die kinderen zoeken. Maar met 10 stappende kinderen is de kans klein dat je iets ziet. Dus ging ik proberen levendbarende hagedisjes te vangen om te laten zien, in plaat daarvan zag ik ineens een adder liggenXD die vonden de kinderen waarschijnlijk een stuk intressanter. Dus had deze maar gevangen en in zoon plastic aquarium bewaard(Doe die niet na!! ze zijn harstikke giftig en beschermt!!). Dit aquarium terug gebracht naar de werkschuur van staatsbosbeheer. Vervolgens nog een keer proberen een hagedis te vangen. Weer terug naar het balloerveld en op het fietspad op het baloerveld fietste ik bijna over een adder heen die net overstakXD deze was groter dus ook deze gevangen, in een aquarium doek er overheen en rustig bewaard.
De volgende dag toen ik ze vrijliet en een foto toestel bij me had heb ik deze foto gemaakt. Ik heb er nog meer als julie willen...
Gr,
Niels