Lijkt erop dat die bui Almelo ook gaat aandoen.
Hopelijk blijft er nog wat energie inzitten, dan ga ik zo nog eventjes op pad.
Lijkt erop dat die bui Almelo ook gaat aandoen.
Hopelijk blijft er nog wat energie inzitten, dan ga ik zo nog eventjes op pad.
Ik hoop het ook dat hij het nog zo lang mogelijk volhoud maar ik vrees het ergste.. hij is namelijk niet super actief ofzo, af en toe een flitsje en een klein knalletje ... maja beter dan niks.
Bedankt
Maar: het was wél onweer. En we hebben toch 10 minuten genoten buiten onder de overkapping. Terug naar het forum om verder te genieten van de posts.
Maargoed ik heb nog een hele zomer kans op wat lekker onweer
Maar: het was wél onweer. En we hebben toch 10 minuten genoten buiten onder de overkapping. Terug naar het forum om verder te genieten van de posts.
Hmmm
Same here
Ik hoop het ook dat hij het nog zo lang mogelijk volhoud maar ik vrees het ergste.. hij is namelijk niet super actief ofzo, af en toe een flitsje en een klein knalletje ... maja beter dan niks.
Ligt er denk ik ook nog aan of het word aangetrokken door de Sallandse Heuvelrug, iets zorgt er daar voor dat buien die vanaf het westen of zuidwesten komen daar naartoe word getrokken met de gevolgen dat Nijverdal en Raalte blank staan en het hier stikkens benauwd blijft.
prachtig filmje van die Belgische tornado, lijkt haast wel een sateliet (vortex) tornado
aha, ik zie het al: check ESTOFEX!! woei!!! | Gewijzigd: 10 mei 2012, 22:42 uur, door babraaf