Ik merkte het toen ik rond 19.30 nog in Nijmegen was. Zeer lokaar kwam het met makke uit de lucht,mooie wolkenpartijen gezien. En 1 meter verder was er weinig aan de hand.
Paar flisen her en der. Was wel weer leuk tijdens de rit | Gewijzigd: 10 mei 2012, 21:14 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
zojuist een eenzame hoge donder.
veel tijd besteed aan het lezen van alle opmerkingen. Mijn mening over deze dag tot nu toe , een hele grote onweersbui, niet meer en niet minder. Geen absolute tegenvaller maar ook niet het grootschailge noodweer wat sommigen verwacht haddden. Ook de media komen niet verder dan "lokaal overlast".
Over het verloop, de bui groeide gestaag uit, zonder echt te "ontploffen", althans wat ik onder het "ontploffen"van een bui versta (en da's subjectief, ik weet het). En zoals ik al angstig vermoedde, het onweer kwam pas na passage hier tot volle groei.
verjaardagskadotip voor Frans.......?
een HD camcorder.....
verjaardagskadotip voor Frans.......?
een HD camcorder.....
hetgene wat hier ontstaan is, is uiteindelijk daar tot werking gekomen haha
een HD camcorder..... lol,.... is op zeker een aanrader !!!. Ik heb er ook eentje, top !!
| Gewijzigd: 10 mei 2012, 21:24 uur, door mrijkhals
Kan deze bui nog van enige betekenis zijn, of hebben we het gehad voor vandaag?
't Is nog wat warm, er zou nog een enkele bui en of donderslag kunnen vallen.
Maar voor zover ik heb begrepen hebben de Spoorwegen de Tropische Noodweer Regeling weer ingetrokken.
Ik kijk nog gewoon TV en ook de kabel van de computer heb ik er nog niet uitgetrokken.
Maar ooooh, het wordt donker..... (Gek he).
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten