Ziet er heel erg dreigend uit!
Ja maar het gaat allemaal ten noorden van ons langs, Ik weet het echt niet meer want als de weerkaarten hier goed zijn valt het ergens aners, het is gewoon een magneet. Maarja ik moet gewoon niet zeuren want het kan nog altijd.
hoop ik ook haha, maar het weer vandaag klopt van geen kanten hoor. estofex omcirkeld rood voor het centrum en het zuiden van het land, klopt totaal niet. en de weerberichten nog minder
Ze hadden trouwens dat level 2 gebied bij estofex beter iets naar boven kunnen doen, maar het was wel een goede schatting vind ik. | Gewijzigd: 10 mei 2012, 20:36 uur, door onweeer
Er is echter geen druppel gevallen en ik heb geen donderklap gehoord.
Jammer zeg... :S
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Ze hadden trouwens dat level 2 gebied bij estofex beter iets naar boven kunnen doen, maar het was wel een goede schatting vind ik.
Kunde lang wachten ben ik bang. Zit in hartje Nijmegen. En op een flinke plens regen en wat zacht geroffel ( losse flodders ) is het helemaal niks! Terwijl het kaartje er super uit ziet!
Echt heel vreemd, hele kaartje knal vol met paarsje stipjes van ontladingen, maar heb er welgeteld 0 gezien hier!
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1