Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Het gebied wat nu onder belgië zit lijkt mij de hoop om de Cape omhoog te halen, en vooral voor limburg en het zuid-oosten.
De echte ploffers zullen pas 's avonds gaan komen. Dus niet zo negatief, ik denk wel hoe verder je naar het noordwesten gaat hoe minder de kans is omdat de
bewolking daar het dikst lijkt.
Dat kan niemand concreet vertellen. Ik zou zeggen, lees het topic door dan kom je het te weten....
Ik zit in Eindhoven af te wachten, mocht er iemand mij mee op chase/naar een spottersplek willen nemen (ik zie geen fluit hier, zit vlakbij de kruisstraat :'() dan laat maar weten
Ik zit in Eindhoven af te wachten, mocht er iemand mij mee op chase/naar een spottersplek willen nemen (ik zie geen fluit hier, zit vlakbij de kruisstraat :'() dan laat maar weten
Ik heb helaas geen auto, of uberhaupt vervoer. Dus ik ken je probleem. Nu bij airport, hier wel mooi zicht. Maar straks weer gewoon bij de plaza, beetje jammer haha!
Ik heb helaas geen auto, of uberhaupt vervoer. Dus ik ken je probleem. Nu bij airport, hier wel mooi zicht. Maar straks weer gewoon bij de plaza, beetje jammer haha!
Ik alleen een fiets En dan wordt het nog niks want ik kan hier nergens fatsoenlijk ver weg kijken! Als iemand nog goede spotplekken weet in de buurt van woenselse markt/kruisstraat dan hoor ik dat ook graag Have fun allemaal en doe please geen uitspraken over wel/geen onweer want er is nog niets definitief en het levert geen enkele bijdrage...
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
En dat is niet overdreven.. Ik heb goede hoop voor vanavond en estofex veranderd niet voor niets de kaarten.
Voel de onweer gewoon in de lucht hangen .. komt allemaal wel goed en zo niet dan volgende keer beter ..
Begint hier weer op te klaren na een regen buitje.. maakt t nog veel benauwder..
Ik heb er zin in ..
Heerlijk die voorpret .. alleen daar op kan ik wel ff teren
Totaal geen weer of temperaturen waarbij je (zwaar) onweer zou verwachten.
Volgens 'noodweercentrale' hoeven we hier ook niets te verwachten, dus het wordt meegenieten met de mensen die misschien wél iets krijgen.
Onweer dagen: 20 juni
Arcus/rolwolkdagen: 12 April - 8 Mei
Hagel dagen: 12 April
Funnel clouds/windhoosdagen: 0
En dat is niet overdreven.. Ik heb goede hoop voor vanavond en estofex veranderd niet voor niets de kaarten.
Voel de onweer gewoon in de lucht hangen .. komt allemaal wel goed en zo niet dan volgende keer beter ..
Begint hier weer op te klaren na een regen buitje.. maakt t nog veel benauwder..
Ik heb er zin in ..
In tegendeel Rox Estofex geeft nu zelfs voor limburg level 2 af en voor heel Nederland m.u.v. het uiterste noord-westen level 1 af
Kan nog leuk worden
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Ik heb er zin in ..
In tegendeel Rox Estofex geeft nu zelfs voor limburg level 2 af en voor heel Nederland m.u.v. het uiterste noord-westen level 1 af
Kan nog leuk worden
Ja ik was toch ook positief haha .. dat bedoelde ik met dat estofex niet voor niks de kaarten veranderd.. in positieve zin dus :p
Ze gaan er wel als een speer vandoor, er staat dus behoorlijk wat wind daarboven. | Gewijzigd: 10 mei 2012, 16:10 uur, door Kaiter
Ik heb er zin in ..
Kan nog leuk worden
Ja ik was toch ook positief haha .. dat bedoelde ik met dat estofex niet voor niks de kaarten veranderd.. in positieve zin dus :p
ik heb iets te vlot gelezen haha
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1