wind gaat ook lekker maar is nog niet bijzonder
verwacht je nog onweer voor ons?
Denk dat het redelijk over het Oosten richting Duitsland trekt....zeer minimale kans.
Haha laten we het hopen dan
Citaat van Frans24, donderdag 10 mei 2012, 15:20 uur Citaat van Ajacied133, donderdag 10 mei 2012, 15:17 uur Citaat van Nooms, donderdag 10 mei 2012, 15:15 uur regen in apeldoorn
wind gaat ook lekker maar is nog niet bijzonder
verwacht je nog onweer voor ons?
Denk dat het redelijk over het Oosten richting Duitsland trekt....zeer minimale kans.
Damn , maar knmi geeft voor ons ook code geel?
Berichten samengevoegd door Marga
Reinier van den Berg @weermanreinier
Buien Zeeland, Brabant onderdrukken vorming nieuwe en zware buien. Wachten op nieuwe opklaringen erachter vanuit Belgie
Gaat het nog wel wat worden?
Als de zon er straks door komt schiet die weer omhoog, ff duimen dus dat de zon straks komt
Hier net regen gehad,en nu breekt de zon weer door en het is opnieuw benauwd.
Over een half uurtje vertrek ik richting de Belgische grens onder Breda om vandaaruit het aan te gaan kijken.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Gaat het nog wel wat worden?
Als de zon er straks door komt schiet die weer omhoog, ff duimen dus dat de zon straks komt
Zoals je ziet zal het erachter ontstaan....kan ineens gebeuren..!
De convergentielijn die ingetekent was klopde niet.
Ik zie nu dat de lijn er veel langer over doet om over het land te trekken.
Denk dat rond 8 uur savonds de convergentielijn de eerste onweersbuien zal triggeren. Omdat die lijn in Duitsland ligt om 2 uur snachts.
Onweer dagen: 20 juni
Arcus/rolwolkdagen: 12 April - 8 Mei
Hagel dagen: 12 April
Funnel clouds/windhoosdagen: 0
Hier net regen gehad,en nu breekt de zon weer door en het is opnieuw benauwd.
Over een half uurtje vertrek ik richting de Belgische grens onder Breda om vandaaruit het aan te gaan kijken.
Ik blijf nog mooi thuis
Eerst afwachten en nowcasten.
Alleen als er goed onweer aankomt zetten gaan we pas.
Best chase!!
28-06-2011
10-09-2011
10-05-2012
Kunnen wij mooi op pad.
Zou nu maar gaan als ik jou was. ben je zeker optijd. Want wellicht slaat het heel Zwolle over,denk vast voorruit. Scheelt een boel en niet afwachten. | Gewijzigd: 10 mei 2012, 15:37 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Buien Zeeland, Brabant onderdrukken vorming nieuwe en zware buien. Wachten op nieuwe opklaringen erachter vanuit Belgie
ik zie die opklaringen niet zo snel verschijnen en als ze komen, wat laat op de dag voor echte opwarming denk ik
ik zie die opklaringen niet zo snel verschijnen en als ze komen, wat laat op de dag voor echte opwarming denk ik
Nee hoor als de zon er door komt gaat de temp verder omhoog, dus nog niks aan de hand, heb nog ff paar uur geduld.